Érdemes Simsont venni?
S51-ből van gyárilag négysebességes, tirisztoros (CDI) gyújtásos, halogénlámpás változat (asszem '87-es évjárattól kezdve, de nem biztos, nekem '90-es van). Na ez az a típus, amivel soha nem lesz bajod (feltéve, ha tényleg gyári állapotút veszel), állítgatni sem kell rajta semmit, csak tankolni és menni. Tapasztalatból mondom, én jártam már Lengyelországban is ilyen Simsonnal, ráadásul két személlyel. 1:50-es keverékből eszik 1,9-2,6 liter között.
Az S50 és a Schwalbe turbóhűtéses blokkja gyakorlatilag ugyanaz, csak a forma és a hűtés különbözik. Három sebességes, megszakítós gyújtás, 6V-os rendszer. Nem valami korszerűek, de olcsóbbak, mint az S51-esek. A megszakítós gyújtást néha után kell állítani és a 6V-os izzó fénye nem biztos, hogy elég lesz éjszaka. Viszont előnyük az S51 blokkal szemben, hogy sokkal strapabíróbb, robosztusabb felépítésűek, jobban lehet őket hajtani károsodás veszélye nélkül (viszont több olajat is kell a benzinbe keverni, évjárattól függően 1:33 vagy 1:40 arányban).
S51-ből is van egyébként megszakítós és háromsebességes változat, ez a két típus hátrányait szépen egyesíti :) De ha csak járkálni kell, kevésbé hegyes területen, akkor megfelelőek ezek is.
A gányolt, agyonszerelt, utángyártott alkatrészekkel telerakott motorokat pedig kerüld! Sok szívástól kíméled meg magad, ha inkább gyárit veszel, még ha drágábban is.
Nem érdemes venni.
Nekem volt és meg is utáltam mert nem ment rendesen, hiába csináltattam meg. Mindig elromlott valami. Amit untam az a keverékkészítés.
Nemrég mentem egy pár éves váltós 50-essel. Na az oda-vissza veri a simsont.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!