Ha informacioim nem csalnak akkor maga az MTZ gyar oldotta meg a kerdest a 92-es szerianal. Mukodik :)
2012. aug. 15. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 A kérdező kommentje:
Ezt én is tudom!
Csak engem az érdekelne hogy 82-re fölrakni a 92-es turboját SZAKSZERÜEN!
Kelene e valamit a motorban cserélni erösebre?(hajtókarok,fötengely stb)
2012. aug. 15. 19:11
3/6 anonim válasza:
Hat hivatalosan kellene, meg olajhuto kort is ki kell alakitani, nagyobb olajszuro, nagyobb huto, levego levego visszahuto ami meg hasznos lehet es egy jo hengerfej, lehetoleg valami jofajta szeleppel es szelepfeszekkel. Ezert irtam a 92-est mert egyszerubb egy olyat beszerezni akar komplett blokkot, mint a leirtakkal szerencsetlenkedni. Ja es a valto sem fogja sokaig birni, se a veglehajtasok...
2012. aug. 16. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
lehet, de tudni kell, hogy azokat a blokkokat nem arra találták ki. nincs bennük pölö dugattyú hútő fuvokat.
"Ja es a valto sem fogja sokaig birni, se a veglehajtasok..."
A gyári turbósnál is ugyanaz a lehajtásban minden, úgyhogy majdnem mindegy, a felező meg van fordítva és csak 1800-at forog a motor gyárilag nem 2200-at, hogy pl ne szedje szét a hajtásláncot. Inkább a motoron van a hangsúly, de a hűtő ugyanakkora, max. a anyagok jobban hozzá vannak méretezve.
Na szóval a lényeg az, hogy meg lehet csinálni és ha ésszel van hajtva akkor bírja addig amíg a gyárilag turbós.
2012. dec. 5. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
ne hidjelnezeknk olvasd el a linket amit kultdek csinald ugy es jo lessz nekm is jo lett mar 3 eve mgturboztam en is a 82esemet 90-100 le korul van jah es meg anyi hogy turbozas utan adj neki egy kis anyagot es fordulatot
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!