Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Levegőmennyiségmérő csak az...

Levegőmennyiségmérő csak az injektoros autókban vannak?

Figyelt kérdés
És ez hogyan működig meg a fojtószelepen az ilyen autóknál csak a levegő megy át vagy a keverék?

#autó #injektor #levegőmennyiségmérő
2012. aug. 13. 20:39
 1/9 anonim ***** válasza:

Igen az csak az injektoros autókban van, de az még nem jelenti feltétlen azt, hogy minden injektoros autóban van légmennyiségmérő (MAF szenzor). Működése többféle is lehet, ha komolyabban érdekel javaslom, hogy a google segítségével keress egy kicsit utána.


Az hogy a fojtószelepen mi megy át az attól függ hogy hengerenkénti injektoros, vagy központi. Ha központi akkor keverék, közvetlen a fojtószelep fölé megy a befecskendezés, ha hengerenkénti, akkor csak a levegő.

2012. aug. 13. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Stewi válasza:

Ezt cáfolnám mert légtömegmérő van Édesanyám párjának a VW LT ben is és 2.5 TDI

Meg az A6 os Audiban is 2.5 TDI V6 <--- ezeknél írták is h sűrű probléma ...

2012. aug. 14. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Dízel az más téma... Én ezt a kérdést a benzinesekre értettem, kedves cáfoló, de igazad van. Van dízelekbe is!
2012. aug. 14. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Köszi:D a benzines autókra értettem :D A dízelesekben meg mindegyikben van légmennyiségmérő vagy légtömegmérő?
2012. aug. 19. 11:19
 5/9 anonim ***** válasza:

Dízeleknél csak az elektronikusan vezéreltekbe.


Kb. 90-es évek közepe, de ez nagyon változó..

2012. aug. 20. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
És a 90-es évek előtt ezt hogyan oldották meg?
2012. aug. 21. 11:41
 7/9 anonim ***** válasza:
engem is érdekelne
2012. szept. 8. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Ha a benzineseknél maradunk akkor a válasz a következő:


Ez nagyon eltérő de valahol a 90-es évek környékén jöttek be az injektoros autók, azért írtam 90 előtt és után-t.


Az alapvető különbség mi is?


Régen a benzin és a levegő megfelelő keverékének előállítását, a karburátorral oldották meg. Itt be lehetett állítani egy általános arányt és kész. Télen nyáron, hegyen völgyön az arány maradt...


Az injektoros autóknál viszont ez elektromosan működik. A motorvezérlő a beérkező információk alapján állítja elő a körülményekhez a legoptimálisabb benzin-levegő keverék arányt. A beérkező információkat szolgáltató jeladók egyike, a légtömeg vagy légmennyiség mérő.

Önmagában viszont ha nincs légtömeg ill légmennyiségmérő, az nem jelenti azt, hogy az autó nem injektoros. Ebbe viszont már nem bonyolódnék bele, ha lehetséges!


Remélem tudtam segíteni, bár a válaszom még így is elég felületes, de nincs kedvem oldalakat írogatni, hogy őszinte legyek! :)

2012. szept. 10. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
és dízel autók esetén? leginkább a mechanikus és az elektrnikus adagolók működése érdekelne, most hagyjuk a CR, PDTDI és társait
2012. szept. 10. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!