Az 1966-os Ford Musztangnál is igaz az automata váltó átka?
itt olvastam az automata váltó átkáról és ez minden automata váltós kocsira igaz? előre is köszönöm
Bmeg. Én a manuális váltós autómmal is mindig a féken állok. Nekem is mindig bennem van az hogy valami állat hátulról belémjön és betol egy zsúfolt kereszteződésbe. A kéziféket meg nem fogom ezért minden lámpánál gyilkolni. Ha meg zavarja a mögöttem lévőt a féklámpa, akkor ne nézze. Engem speciel rohadtul nem zavar, meg egy ismerősömet sem, nem értem hogy ez bárkinek is miért okoz problémát.
Hogyha automata váltós mögött vagyok, akkor én mindig attól kapok egy pillanatra frászt, amikor áttolja a hátrameneten keresztül p-be, és egy pillanatra felvillan a tolatólámpa. Tudom hogy felesleges félnem, de ösztönösen is a régi VW-ek jutnak eszembe a sz*r váltójukkal, amikor 1-es helyett véletlen hátramenetbe rakták, és úgy indultak el. Volt is belőle elég sok ilyen koccanás.
Marhaság ez a cikk.
Én automata váltós autót vezetek már lassan 10éve,no nem azért mert nem tudok vezetni,csak mert ezt örököltem meg családi hagyatékból.Az aki várakozásnál P-be tolja a váltót
,nagy marha :D Ez a fokozatot,csak a végleges"parkoló"!! állásnál kell kapcsolni.Várakozásnál,pl.piros lámpa vagy sorompó elég N.be azaz üresbe kapcsolni,ilyenkor nem villan fel az Rükverc lámpa sem,mert nem tolják rajta
keresztül a váltókart és az autó se fogyaszt feleslegesen
a féken való állás miatt,mert ilyenkor azért picit erőlködik a kocsi,hiszen menne,de nem tud a fék miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!