Karburátorok esetében milyen hibajelenségekkel jár az úszóház túltöltése?
Van egy MZ TS125-öm, aminek az úszója kilyukadt. Korábban, ha 500-szor nem rúgtam meg indítás céljából, egyszer se... mindig beköpte a gyertyát.
Előfordulhat-e, hogy a sorozatos gyertya beköpés az úszóház teltsége miatt hiúsult meg? Létezik, hogy zárt szivató mellett ez előfordul?
Túldúsul a keverék és nem indul tőle a gép, nem pörög, erőtlen, durrog az utógyújtástól.
A szivatónak meg semmi köze hozzá, ha megúszik a karbi akkor nem számít.
Csak azért kérdezem, mert az eddig megbízható szerelőm valahogy úgy állította be a karburátort, hogy a főfúvóka keverőcsövében teljes hosszában kemény, megkövesedett takonnyal volt tele; gyaníthatóan a gáztolattyúval csak a levegősebességet tudtam szabályozni egy adott benzinmennyiséghez képest. ( Ezért is döntöttem úgy, hogy saját kezembe veszem a dolgokat.) Valóban erőtlen, visszadurrog, és ha netán elindul CSAK és kizárólag egy szívatóálláson hajlandó menni ( akkor is max 65-75 km/h-val). Terhelhetetlen, füstöl, mint a szemét, és fekete benzines olajszagú folyadékot okád a kipuff csőcsonkcsatlakozóból.
A fentiek olvasatában ezek szerint érdemes lenne cserélni egy szívató tömítést is, igaz? Mi a jó szívatótömítés ismérve, honnan tudnám megállapítani, hogy tönkrement?
Az a kemény,megkövesedett takony valaha benzin volt XD
Marhasokat állhatott a moci,alátétre szét kell szedd a karburátort,ha menni is akarsz vele...
Én ezt kétszer is eljátszottam,hogy télire bennefelejtettem a benzint...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!