Egy 50-es motoron, ha nincs benzinszint jelző, akkor h kellene bekötni? Illetve mit hova?
Azt sejtem h kell egy jel adó, meg egy úszó a tankba. illetve egy szint jelző a műszerfalra, és ezt a két eszközt össze kötni? vagy ez ennél bonyolultabb?
Konkrét típus nincs amire szeretnék, csak például egy Derbi Senda vagy Yamaha DT 50
Gyári nincs hozzá, azt ne is keress, de egy kis barkácsolással meg lehet oldani.
Először is kell egy megfelelő úszó, ennek a jeladója egy egyszerű huzalellenállás ami az úszó mozgásával változik.
A műszer, ami visszajelez neked pedig egy mutatós ellenállásmérő.
Szóval az úszót és a jeladót(mert együtt van) beépíted valahogy a tankba(talán ez a legnehezebb része a dolognak), aztán onnan kábel a megfelelő helyre szerelt műszerig, az egésznek adsz szuflát aztán jöhet a kalibrálás.
Amit énszerintem normálisan számlapcserével lehet megoldani. Sőt, így még literben is odaírhatod az értéket hogy mennyi is az.
Ha a motornak nem egy doboz a tankja akkor az úszó hol gyorsabban hol lassabban fog mozogni(ugye a tank keresztmetszete ahogy változik éppen) de ha türelmes vagy akkor így is pontosra b lehet kalibrálni.
(ugye csontszáraz tak, szépen elkezded tölteni bele a banyát aminek a mennyiségét pontosan kiméred, közben rakod a jelöléseket a számlapra...)
Persze ha beosztás nélkülit akarsz az a legegyszerűbb, ahhoz nem kell új számlap meg ilyesmi :)
Szóval nem bonyolult, csak időigényes egy csöppet, de ha belevágsz akkor sok sikert hozzá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!