Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért drága a BMW, ha sok...

Miért drága a BMW, ha sok típushibája van?

Figyelt kérdés

Miért drága a BMW, ha sok típushibája van, drága az alkatrész, stb.? Miért nem vesznek az emberek annyi pénzből egy japán Lexust, Mazdát, stb., ami legalább annyira komfortos / precíz / jól felszerelt / jó menettulajdonságokkal rendelkezik, mint egy BMW, és a meghibásodások / típushibák egyáltalán nem jellemzőek?


Nem kell fikázni, bmw tulajok, komoly válaszokat kérek.



2012. aug. 2. 17:01
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
80%
Mert NEVE van és ebböl él. (Én mérnökként dolgoztam ott, és SOHA nem vennék ezt)
2012. aug. 2. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Hát nézd, ugyanezeket el lehetne mondani pl. a Rolls Roycrera is (milyen érdekes, az is BMW-márka), de az emberek akik ilyen autót vesznek nem azon gondolkoznak, hogy mennyit kell majd javítani, hanem hogy az orrán ott legyen az embléma. Különben a meghibásodások mindig kiküszöbölhetőek, ha tudnak róla és odafigyelnek rá, ezért is nem érdemes az első szériákból venni. Pl. ha nekem választanom kéne egy gyártás vége felé járó BMW meg egy frissen piacra került Lexus között, lehet hogy a BMW-t választanám, mert ilyen összehasonlításban, lehet, hogy megbízhatóbb lesz. Mondom ezt annak ellenére, hogy nem vagyok oda túlzottan a német márkákért.
2012. aug. 2. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

A Lexus az igen de a Mazda azért nem igazán ugyanaz a kategória mint a BMW. Inkább az Infiniti.

Én úgy vettem észre hogy 2 féle ember vesz BMW-t.

1- márkaszeretetből. Itt az ember elnézi a hibákat az autónak, szereti az autót, nem akar mást venni.

2-felvágásból. őket szintén nem érdeklik a hibák csak lássa mindenki hogy ő mivel jár.

2012. aug. 2. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Nagyjából minden hasonló kategóriájú autónak ugyanannyi típushibája van és ugyanannyira is drága. Azért drága, mert egy fullosan felszerelt kocsit tovább fejlesztenek ( több munkaóra), minőségibb alapanyagokból gyártják, a több extra megint árnövelő, mert az sem ingyen jön a kocsiba.

Ott a Suzuki Kizashi, 2.4 (elég gyér) motor, CVT váltó, motoros bőr ülések, két zónás klíma, sok légzsák bla bla új ára közel 10 millió. Ők sem tudják olcsóbban előállítani, mint a BMW egy hasonló felszereltségű 325-öst.

És aki BMW-t vesz, azért vesz BMW-t, mert az tetszik neki.

Ha te pl Boci csokit eszel és megkérdezik tőled, hogy miért nem Milkát eszel, akkor mit válaszolsz? Kb ugyanannyi, kb ugyanolyan jó...

2012. aug. 2. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
miért lenne több típushibája egy bmw-nek?
2012. aug. 2. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

"Azért drága, mert egy fullosan felszerelt kocsit tovább fejlesztenek ( több munkaóra), minőségibb alapanyagokból gyártják"


EZ nagy tévedés, az autókat a felszereléstöl függetlenül gyártják le, és csak a végén raknak bele ezt-azt. A fejlesztés ugyanaz, mivel az autókban ugyanazok a motorok, stb vannak, a felszereltségtöl függetlenül.

2012. aug. 2. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim válasza:
Szerintem amit használnak az el is romlik!!!!!!!! Egy lexus autóhoz drágábbak is az alkatrészek mint egy BMW hez jó ez persze függ a kiadástól is! De ha van pl egy 1997 e36 os 1.8 asod elég olcsón tudsz hozzá alkatrészt kapni például mint egy 3 golf hoz!!! Vannak tipus hibák de annyira nem jellemzőek, meg oda is kell figyelni rájuk mikor autót veszünk hogy mit is akarunk venni!!! Én személy szerint BMW-s vagyok szeretem a német kényelmet komfortot de a japán kopogós megoldásokat nem!!!!! Családba van Honda meg bmw is összehasonlíthatatlanok (új autók)!!!!! üdv
2012. aug. 2. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

"EZ nagy tévedés, az autókat a felszereléstöl függetlenül gyártják le, és csak a végén raknak bele ezt-azt. A fejlesztés ugyanaz, mivel az autókban ugyanazok a motorok, stb vannak, a felszereltségtöl függetlenül."


Ez részben igaz, de mit gondolsz, melyik motornak nagyobbak a fejlesztési költségei? Egy 8 szelepes 1.3-as karburátoros benzinesnek vagy egy 2-3 literes, hengerenként 4 szelepes, feltöltött, közvetlen befecskendezéses euro 4+ motornak?


Szerinted nem igényelt több időt, CAD/CAM órát és tesztelést az A8 alu térvázas kasztnijának létrehozása, mint egy akármelyik egyszerű alsó kategóriásét?


Az addig oké, hogy a modellek a felszereltséget leszámítva alvásban és fődarabokban megegyeznek, de valakinek azt is ki kellett agyalni, hogy építsék meg úgy az autót félkészre, hogy utána abból a legkisebb ráfordítással lehessen telerakni mindennel. Lehet a CAN-busz előtt, ez is okozott pár óra fejtörést.

És akkor legyen egy nagyon sarkos példa is, a Swift MK III-ban a legkomolyabb extrák az ABS,légzsák,klíma, elektromos ablak voltak a 90-es évek végén. Ezzel egy időben egy E38-ban benne volt minden földi jó, tv,navi, ASR, ESP, motoros memóriás masszázsülés, állófűtés és lehetne még sorolni. Ezeket csak bele kell dobálni a félkész kasztniba, de valakinek azért csak ki kellett találni, hogy milyen legyen nem ? Az is munka, az is pénz.

Remélem már érted mire gondoltam.

2012. aug. 2. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Igen, tényleg sok mindent ki kellett találni, csakhogy ezeket már régebben kitalálták (EGYSZER) és azóta minden lényeges változtatás NÉLKÜL használják fel, NEM pedig minde újabb autóhoz ÚJRA kifejlesztik.


Mellékesen pl az ÖSSZES AUDI,VW, SEAT autónak (méret szerint) ugyanaz az alváza, kizárólag a karosszéria alakjában van különbség - tehát semmiféle alvázfejlesztés nincs.

2012. aug. 2. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

"Igen, tényleg sok mindent ki kellett találni, csakhogy ezeket már régebben kitalálták (EGYSZER) és azóta minden lényeges változtatás NÉLKÜL használják fel, NEM pedig minde újabb autóhoz ÚJRA kifejlesztik."

Értem, akkor a tömeggyártásban elérhető common rail motorok ott állnak a raktárakban a hatvanas évek óta, csak előbb kiszórták a szemetet :) Persze sok mindent felhasználnak, és sok új dolgot kitalálnak időközben ( ezt hívják fejlődésnek nem ? ).


"Mellékesen pl az ÖSSZES AUDI,VW, SEAT autónak (méret szerint) ugyanaz az alváza, kizárólag a karosszéria alakjában van különbség - tehát semmiféle alvázfejlesztés nincs."

Söt, nem csak a VW konszernben, hanem a PSAban is meg a Fordnál is. Az alvázat leszámítva egy A6 kasztnija mégsem hasonlít a Passatra. És azt sem nagyon hiszem, hogy a B4-es Passat ugyanarra az alvázra épül, mint a B7.


Én értem, hogy te mit akarsz mondani, de úgy látom te nem érted, amit én írok :)

2012. aug. 2. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!