HELP! Piaggio typhoonba cserélek dugattyút, mire figyeljek oda? (többi lent)
Lehet a régi hengert nem ártana fúrni...
Aztán bele a megfelelő méretű dugó, megfelelő gyűrűkkel. Szépen betartani az 1000km-es bejáratást aztán akkor talán jó is lenne.
Ha fúrva van akkor ugye tuti nem alapméret már. Fúrásnál bele szokták ütni aszem hogy mennyivel nagyobb de ha nem akkor valahogy mérd le pontosan és hozzá való dugót meg gyűrűket használj.
Ha minden szépen pászol akkor meg mehet a bejáratás. Kicsit több olaj, meg kíméletes használat.
Ha automata olajozású akkor az üzemanyagba keverj egy pici olajat, aztán az automatával együtt jó lesz.
Helló!
Elösször is ha a fúráshoz vettél dugattyút akkor összerakhatod.
Másodszor ha megvolt fúrva és besült és abba akarod az új dugattyút az úgy necces lessz összehozni.
Ha a besült dugattyú helyére akarsz rakni dugót elötte nézd meg hogy mennyire sérült a hengerfal,ha már karcos akkor érdemes furatni.
Összerakásnál figyelj oda hogy a tömítésre vékonyan kenj szigetelő -ragasztó pasztát egy gyufaszállal.Mikor a dugattyúra húzod a hengert jól olajodz meg .
Amire még figyelj oda hogy a csavarokat ne tépd meg,ne szakítsad bele.és az egész után ne felejtsed el hogy 1000-1500km ig bejáratós lessz a motor és az első300-400km-ig nem érdemes vele megkostóltatni a nyélgázt mert ezért is besülhet.ha a mocid kétütemű akkor olajban gazdagabb keveréket adj neki és csak is full szintetikus olajat.Pl still olaj,repsol,stb. a lényeg az hogy az olajad legyen full szintetikus és ne tépd a száját a gépnek.
Sok sikert hozzá és sok türelmet!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!