A visco ventilátor szokott gyorsabban forogni mint a motor?
A viszkós ventillátor legfeljebb olyan fordulatszámmal foroghat, mint az az ékszíjtárcsa, amihez rögzítve van. Ha szükség van a légáramra, összekapcsol és fixen együtt forog vele, ha nem, akkor szétkapcsol és alig-alig forog.
Ha az agy olyan áttétellel van meghajtva, hogy gyorsabban forog a motornál, akkor a ventillátor is gyorsabb lesz.
Ha a főtengelyen van, akkor mindig legfeljebb olyan fordulattal forog, mint a főtengely. A viszkókuplung csak két alkatrészt tud összekapcsolni, nem ad be plusz teljesítményt, ami pörgetné a ventillátort.
Ha fixre kötöd, akkor tehát a kellő légszállítás meglesz, nem fog megrottyanni a motor. De nem kizárt, hogy a kelleténél lassabban fog melegedni, mert akkor is dolgozni fog a ventillátor, ha épp semmi szükség rá.
Télen csak novemberig szoktunk menni.
És március elején szoktunk kezdeni.
Igen szokott gyorsabban forogni: Pl megallitod a motort, a lapatozas szokott meg forogni, akar 10 mp-ig is, akkor hatarozottab gyorsabban forog mint amihez rogzitettek.
A kuplung is szokta magat megadni, de eloszor ellenorizni kell a tobbi elemet, meg magat a kuplungot(fordulatszam merese adott vizhofoknal)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!