Mi lehet a baja a Ford Focusomnak? (többi lent)
Sziasztok! Az a helyzet állt elő hogy a Ford Focus 1,4 16v benzines 2001-es autóm hirtelen nagyobb gázadásra "ledadog" És utána szépen felpörög csak gázadásra leesik a fordulat majd utána szépen felpörög. Üresben és 1-esben is. Gyújtótrafó cserélve lett meg a gyertyák is gyári Ford gyertyákra. A gyertyakábeleket kimértem és balról jobbra ilyen eredmények jöttek ki:
-leghosszabb: 5,4k Ohm,
-kicsit rövidebb: 5,2k Ohm,
-még rövidebb: 3,3k Ohm,
-legrövidebb: 2,9k Ohm.
Olaj nemrégen cserélve lett, meg a légszűrő, olajszűrő is. Ja és a "check energie" lámpa világít. Előre is köszönöm.
Nem lenne egyszerűbb kiolvastatni a vaktában való találgatás helyett?
Próbálkozni, méregetni lehet, de egy hibakódolvasás nagyban behatárolná a hibát...
Ha Székesfehérvári vagy ingyen kiolvasom neked mint márkatársnak :)
Bizony, könnyen lehet megint trafóhibád. A trafót hiába méregeted multiméterrel, az ide kevés.
Azt tudni illik, hogy 2 trafó van egybeöntve, egyszerre szikrázik az 1-3, illetve a 2-4 henger. Egyikbe munkaütem, másikba kipufogás van.
Nemtudom mennyire érted, de így spórolnak a trafók számával :)
Olvastasd ki ki fog derülni, ha megint égéskimaradásod van, olcsóbb mint vaktában alkatrészt cserégetni. Ilyenkor illik gyertyakábelt, gyertyát cserélni, meg tudja ölni sajnos.
Ami gyertyakábel ellenállást mértél egyébként az jó, minél rövidebb annál kissebb az ellenállása.
Sokat így ne használd, rámehet a katalizátorod is.
Üdv!
Nekem is van egy 1.6-os gépem, ami dadog. Megtaláltad a megoldást?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!