Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baja a Ford Focusom...

Mi lehet a baja a Ford Focusomnak? (többi lent)

Figyelt kérdés

Sziasztok! Az a helyzet állt elő hogy a Ford Focus 1,4 16v benzines 2001-es autóm hirtelen nagyobb gázadásra "ledadog" És utána szépen felpörög csak gázadásra leesik a fordulat majd utána szépen felpörög. Üresben és 1-esben is. Gyújtótrafó cserélve lett meg a gyertyák is gyári Ford gyertyákra. A gyertyakábeleket kimértem és balról jobbra ilyen eredmények jöttek ki:

-leghosszabb: 5,4k Ohm,

-kicsit rövidebb: 5,2k Ohm,

-még rövidebb: 3,3k Ohm,

-legrövidebb: 2,9k Ohm.

Olaj nemrégen cserélve lett, meg a légszűrő, olajszűrő is. Ja és a "check energie" lámpa világít. Előre is köszönöm.



2012. júl. 15. 17:08
 1/9 A kérdező kommentje:
És azt elfelejtettem hogy majdnem 10l a fogyasztása. általában egy indítás után 20km-t megyünk vele és melegben megy a klíma. De a klíma nem nagyon változtatja ezt a dadogós tulajdonságát.
2012. júl. 15. 17:30
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
A leírtak alapján két legvalószínűbb hiba a MAP szenzor, vagy fojtószelep potméter. Lehet más is. Ha értesz egy kicsit az elektronikához, és a multiméterhez, akkor leírom szívesen, hogy melyiket hogy lehetne kimérni. Privátba küldj egy e-mailt, és arra küldöm.
2012. júl. 15. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Nem lenne egyszerűbb kiolvastatni a vaktában való találgatás helyett?

Próbálkozni, méregetni lehet, de egy hibakódolvasás nagyban behatárolná a hibát...

Ha Székesfehérvári vagy ingyen kiolvasom neked mint márkatársnak :)

2012. júl. 15. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a felajánlásod de sajnos nem tudok vele élni :( Már egyszer kiolvastattam és azt írta hogy 2-4es henger gyújtáskimaradás. Akkor kicseréltem a trafót utána jó volt kb 3 hónapig. kb 2 hónapja kicseréltem a gyertyákat. Igaz nagyon rossz állapotban voltak. Utána jó volt egy darabig kb 3 hete újra kezdte. Lehet megölték a trafót a rossz gyertyák? Arra gondoltam visszarakom a gyári trafót és meglátjuk mi lesz vele. A régin kimértem a tekercseket és 1-2 kivezetés között 10,34k Ohm és a 3-4 kivezetés között is 10,34k Ohm jött ki. többi között 0 Ohm.
2012. júl. 15. 18:27
 5/9 anonim ***** válasza:

Bizony, könnyen lehet megint trafóhibád. A trafót hiába méregeted multiméterrel, az ide kevés.

Azt tudni illik, hogy 2 trafó van egybeöntve, egyszerre szikrázik az 1-3, illetve a 2-4 henger. Egyikbe munkaütem, másikba kipufogás van.

Nemtudom mennyire érted, de így spórolnak a trafók számával :)

Olvastasd ki ki fog derülni, ha megint égéskimaradásod van, olcsóbb mint vaktában alkatrészt cserégetni. Ilyenkor illik gyertyakábelt, gyertyát cserélni, meg tudja ölni sajnos.

Ami gyertyakábel ellenállást mértél egyébként az jó, minél rövidebb annál kissebb az ellenállása.

Sokat így ne használd, rámehet a katalizátorod is.

2012. júl. 15. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim válasza:
szia, én is hasonlóval küzdök, meglett a megoldás végül?
2014. dec. 5. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:
Meglett a hiba? Ha nem hibakód akkor mechanikus a hiba? Hol van ez a dadogós téma jól kivesézve? Itt egy 1.6os dadog
2015. júl. 18. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Geller81 válasza:

Üdv!

Nekem is van egy 1.6-os gépem, ami dadog. Megtaláltad a megoldást?

2016. jún. 27. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Nekem egy 3e Ft-os főtengely jeladó megoldotta a problémát.
2018. szept. 29. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!