Magamtól meg lehet tanulni autót szerelni?
Jó most nem arra gondolok, hogy fingom sincs az autó szereléshez, de berakok egy turbót az autómba, hanem az ilyen alap dolgokhoz. Kicserélni az égőket, kicserélni a visszapillantót, kicserélni az ülést meg ilyesmit?
Szóval ha az ember nem autószerelőnek tanult, és sose csinált még ilyet, azért ha végig nézem, hogy mi hogy van oda rögzítve akkor kitudom szedni alap szerszámokkal?
Szóval bele lehet ebbe "tanulni" magamtól?
az égő cserének mennie kell, mert útközbe is cserélhető ha kiégne, ezért kell az autóba izzókészlet, bár a mostani autóknál szerintem nem olyan egyszerű.
visszapillantó csere meg olyan, hogy szarból nem lehet várat építeni, olyan tükör kell amit fel tudsz tenni, ne csak lefegjen ott.
az üléscsere meg nem bonyolult, nemrég cseréltem mert a régi autóban eltörött a vazetőoldali ülésnek a döntés állító kis szutyok és hátulmaradt az ülés, úgy meg vezetni nem lehet, 4 csavar tartotta, az anyósülésre cseréltem ki, tehát azt is 4 csavar.
ha jól emlékszem torx csavar kellett, az meg ilyen cserélhető univezális csavarhúzóba volt.
de váltó meg motorcserénél voltak olyanok hogy jajaj mi lesz ilyen csavarhúzó nincs, elkértem havertól az ilyen 200 darabos cserélhető fejes cuccot, abba sem volt, aztán márkaszervíztől kértük kölcsön, ha jól tudom 5 sörbe került.
Azért egy féltengelycsere meg tudja szivatni az embert.
Mi 2 éve cseréltünk, 2 embernek 1 napos munka, de 10-szer összerak-szétszed, mert nem volt jó, mivel 3mm-el nagyobb volt az új, közbe szétszedtük a másik oldalt is, mert már teljesen elakadtunk, de megcsináltuk.
a másik nagy szivás a vízpumpa csere volt, mert amit bontóba vettünk jobban folyatott mint ami bent volt, de azt is szereztünk egyet, jó lett, tömítés helyett spirál füzet borító, meg az ilyen házi sufnituningok.
én ezzel az autóval úgy vagyok, talán a hátsó hídnál van olyan csavar amit nem szedtem szét, az összes többit szerintem egytől egyig.(amolyan hétvégi bohóckodós autó, udvaron belüli cipekedéshez, műszaki nélkül, évi 100 km-es futás)
nekem az egy napos offroad 4 napot vett el az időmből.
1 elötte rendbetettem, 1 az offroad, meg 2 utána javítás.
nem vagyok autószerelő, még tanulok(nem annak) van hozzám hasonló fiatal azzal csinálgatjuk, meg apám szok besegíteni.
amúgy 3. válaszoló voltam
azért megnézném te mire mennél egy nagyobb alkatrésznél. Mert tudod, gépész mm-ben, kőműves cm-ben, erdész méterben számol.
Betettük az újat, összerak minden, kerékagy meghúz->szorul, és itt kezdődtek a problémák.
igaz az a 10 picit túlzás volt, de szerintem 6-7 biztos volt a szétszedések száma.
de az autó meg nekem olyan, hogyha elrontom, vagy valami bajt csinálok benn akkor megcsinálom magam, aztán ha nem megy akkor van 2 ember akinek szólni lehet, ha úgy sem jó, akkor az nagy valószínűséggel a MÉH telepen végzi.
És egyikünk sem autószerelő, 2 tanuló meg egy volt hegesztő-sofőr, bár hobbiszinten autószerelő, de csak saját része.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!