Miért van ez a simsonomnál? Ha vissza hűl akkor nem akar beindulni
megyek vele pl. 5 km-t és aztán pihentetve van olyan 10-15 percet, aztán kb a 25. rúgásra indul be...
hidegen meg szívató nélkül is első rúgásra indul, de melegen meg be sem akar indulni, de ha meg megyek vele pl. 5 km-t és leállítom és kb kettő percen belül újra megyek vele akkor meg beindul első rúgásra, szóval csak ha sokat pihentetem akkor nem akar beindulni, de ebbe rohadt melegbe van 35 fok ebbe nem hűl olyan nagyon sokat 10-15 perc alatt, akkor mi lehet a probléma?, a gyertya az új benne, isolator van benne, a karburátorban a benzin szint meg hajszál pontosra van beállítva, lehet hogy a tű nincs megfelelő helyen?
Olyan "deja vu" érzésem van, nem kérdezted már egyszer ezt?
Lehet akár sok a benzin is. Kipróbálni úgy tudod, hogy amikor nem akar indulni, akkor elzárt benzincsappal és húzva tartott gázzal (nem kell koppanásig, félig elég) próbálod berúgni. Ha sok a benzin, akkor pár rúgás után elindul, amikor eleget szellőzött.
De ugyanígy jó a probléma megfigyelésére a gyertya is. Ha fekete az elektródák végeinél, akkor sok a benzin.
Ha ez van, akkor lehet lejjebb tenni a tűt. De ha úgyis a karbi környékén szerelsz, akkor megnézheted a fúvókákat is, mert hiába van jó benzinszinted és jó helyen a tűd, ha túl nagy a fúvóka akkor is túl sokat tud beszívni az üzemanyagból.
Hy!
Tuti sok benzint kap.
Vagy rossz az új gyertyád ,tudod az isolator az csak régen volt jó gyertya,manapság annyira nem jó...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!