Most tanulok motorozni,aszfalt úton úgy érzem kanyarba(nem kereszteződésnél) hogy bedöntöm a motort és nem is kormányzok pl balra hanem csak a döntéstől kanyarodik.Próbáltam úgy is,hogy direkt kanyarodok de akkor meg majdnem elestem.Néztem is hogy mozgatom e ilyenkor a kormányt de nem igen vettem észre semmitxd
Ez normális?Mert nem akarok ezért jó nagyot esni.
2012. júl. 9. 17:04
1/6 anonim válasza:
A motort dönteni kell,nem elég tekergetni a kormányt.Viszont egyenesbe behegesztett kormánnyal,kizárólag döntéssel is elesel.A titok nyitja a nagyon minimális kormány elfordulás,bringánál is így van.Én is agyaltam ezen,aztán nagyon odafigyeltem és mozgott az a kormány. :) A lényeg,hogy kanyarban ne akarj direkt tekergetni a kormányon,csak dőlj be,érzésre. :)
2012. júl. 9. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Ez úgy működik az autóknál. Mire kiállsz egy szűk helyről, már a hajad téped sok esetben a sok kormányzástól. Nagyobb sebességnél, viszont alig érsz a kormányhoz, mégis jó nagyot fordul az autó. Viszont ha nagy sebességnél direkt akarsz sokat kormányozni, jól kifarolsz, megpördülsz. Úgyhogy ez teljesen normális a motorokat dönteni kell, csak nagyon figyelj, nézd az utat, lehetőleg ne olajfolton döntsed! Akkor fogsz elesni, különben ha nem mész ész nélkül, akkor semmi baj nem történhet veled.
2012. júl. 9. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
Akkor nem fog elesni ha észnélkül megy?
Bár lehet én nem értek hozzá :D
2012. júl. 9. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
A legtöbb motoros balesetnél sajnos a felkészületlen motoros a hibás. Helyes reakcióval és technikával sokmindent ki lehet védeni, elég rázós helyzeteket is.
Ehhez kell elméleti tudás is, nem csak gyakorlat.
Szerintem nem tenne rosszat ha kicsit utánaolvasnál a motorozás elméleti részének, pl. itt:
Célszerű figyelmesen, az elsőtől az utolsóig átolvasni.
2012. júl. 9. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
Akkor az nem is jó,hogy mindig a legmagasabb fokozaton tiltatod teli nyélgázon úgy,hogy a legkisebb kanyarokba is be kelljen feküdni? Megállásnál pedig nyélgázról kuplung,le egyesbe,kuplung ki és első hátsó fékre rászaggatni+ az utólag felszerelt hobby barkács satu féket is koppanásig tekerni?
2012. júl. 9. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
#5 - én szinte folyamatosan 3/4 gázzal megyek, az 4-ben pont 80 km/h, annyival át lehetne szelni az országot megállás nélkül.. :P
Kell a sebesség az izgalomhoz meg a kívánt adrenalinszinthez, de célszerű betartani pár alapszabályt ha 2-3 szezonnál többet akarsz motorozni. :D
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!