Simson S50, hidegeb szépen veszi a fordulatot, jó erőbe van, de amint bemelegszik horkol sokára pörög fel, elmegy belőle az erő, ezekbe a mostani melegebe meg főleg, túl sokat kap vagy mi baja lehet?





Én is erre tippelnék, hogy túl sokat kap.
Amikor bemelegedett és már produkálja az említett tüneteket, állítsd le, vedd ki a gyertyát és nézd meg milyen a színe!
Ha barnás színű akkor valószínűleg minden oké, ha fekete kormos/olajos akkor valszeg túl sokat kap.
Ha már úgyis kivetted a gyrtyát, ellenőrizd a szikra minőségét is! Szép erős kék szikra van-e, vagy csak gyenge sárgás színű.
De próbálhatnád azt is, hogy járatod pár percig, hogy bemelegedjen, aztán elkezdesz visszatekerni a benzin-levegő csavaron a karburátoron. Nem gyorsan, egyszerre csak negyed fordulatot, aztán várj egy kicsit és látod majd, hogy esik-e az alapjárat. Ha sokat vissza tudsz úgy tekerni, hogy az alapjárat nem csökken le, akkor az azt jelenti, hogy túl sokat kaphatott.
Vizsgáld meg a tömítéseket is! Berúgáskor a hengerfejnél nem fúj-e ki. A karburátor és a henger találkozásánál a tömítés rendesen tömít-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!