Chevrolet Lacettinél vezérműszíj cserélnél csak a burkolatot kell leszedni, meglazítani a szíjfeszítőt, aztán új szíj, és fordított sorrendben vissza, vagy van valami különleges technika?
-Lebontod addig, míg a vezérműszíjhoz hozzáférsz
-Lelazítod a feszítőgörgőt
-Leveszed a szíjat
-A főtengelyt 1. henger felső holtpontra állítod, a vezérműtengelyt jelre (4-es henger szelepösszenyitás)
-Másik szíj fel
-Motor kétszer megforgat forgásirányban a főtengelynél forgatva, hogy a feszgörgő beállítsa a szíjfeszességet
-Veztengely jelre állít, ellenőrizd hogy a főtengely jelen van-e
-Szíjfeszítő lehúzása és burkolat vissza
Ha nem vagy biztos a dolgodban ne fogj hozzá, többszázezres kárt tehetsz a motorodban, ha a vezérlést rosszul állítod be és a dugattyú odavág a szeleptányérnak!
Ha nem úgy csinálod ahogy az okosabbak kitalálták akkor mért teszed fel a kérdést?
Jelnek lenni kell de mindenképpen ellenőrizd a saját érdekedben.
Van olyan motor aminél le kell venni a szelepfedelet. Pl.: Toyota.. De nem ez a lényeg.
Kedves kérdező: Ha érdekel a pontos leírás, küldj évjáratot, motorkódot, kw-ot, és megnézem neked programba..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!