Hogyan lehetne gyorsabb, az 50es Yamaha Aeroxom? Többi lent.
A robogó kb. 4litert eszik, ha húzzák neki és 70-75km/h a vége. Gyári 50es, kipufogója lett cserélve (Leo Vince touring). Hengert nem szeretnék cserélni, tehát 50es ként, valami lehetőség, hogy gyorsabb lehessen? (ha a 80at kivinné, már nagyon örülnék)
Köszönöm a válaszokat!
lehet venni 50es hengert is, olyat ami pöpecebb mint a gyári
esetleg karburátorállítás v nagyobb karburátor v sportlégszűrő v görgőcsere
egy sportlégszűrőtől gyorsabb is lehet?
A görgőket még az előző tulaj cserélte, de lehet, hogy kellene, igaz nem tudom milyet.
Ezekkel a tuning dolgokkal az a baj, hogy nagyon rövidítik az élettartamotés csökkentik a megbízhatóságot.
Meg a másik: ha viszi a 75-öt, akkor a 80 nem sokkal lenne több, viszont most mondok valamit 10e km-rel csökken az élettartama. Megéri?
esetleg ez?:
ha lecsökken az élettartam, akkor nem elég ha a kopott alkatrészeket lecseréled? Valami esetleg végleg is tönkremegy, ami nagyobb kiadás lenne?
Kinek mi a drága:D
Ha értesz hozzá annyira, hogy nem probléma csapágyakat, szimmeringeket cserélni a blokkban, esetleg hajtókart, dugattyút cserélni sűrűbben mint egy gyári beállításokkal működő blokkban, akkor annyira talán nem vészes. De ha ezért szervízbe kell vinni, akkor dupla költséggel számolj.
ha a hengerhez nem akarsz hozzányúlni akkor más tunning kell neked.
Elösször is gyárilag van folytva a kipufogó vagy be van hegesztve vagy vastagabba tömítés.
Aztán amiikel tudsz variálni:kuplungperselyeket cserélheted ,hátsó kuplung kinyomórugút cserélheted erősebbre , a kuplungrugókat is cserélhetet hogy magasabb fordulaton nyisson n a gép úgy jobban gyorsul és jobban leadja a nyomatékot..
Az első váltónál van egy hézagoló lemez a két tárcsa között n
bocsi...
ott tarrtottam hogy az elsö váltónál a két tárcsa között van egy kis hézagoló lemezke amivel csak a két tárcsa közötti távolságot növelik. kiveheted.
Esetleg
Esetleg a karbiban a főfuvókát kicserélheted nagyobbra. de akkor szólok hogy többet fog enni a robogó mint egy kocsi.
A görgőknél(kuplungperselyeknél) úgy cserélheted ezeket ha könyebbet veszel akkor erősebb lessz a moci de viszont a vége kevesebb lessz.Ha súlyosabbat veszel akkor az erő rovására több lessz a vége.
használj nyugodtan stil olajat bele.
[link] itt nézz körbe!
Minden jót!
Értem és köszönöm.
Esetleg amit linkeltem, Malossi Multivar varióváltó, Minarelli-vel valóban gyorsabb lehetne, ahogy a leírásban írja?
(ezt írja: A gyárihoz képest, a beépítés után a motor alapról jobban húz és a végsebessége is megn. 5-10 KM/h-val.)
A fogyasztást ez az alkatrész befolyásolhatja?
Igen a fogyasztást ez is megnöveszti de nem olyan sokkal.
Arra számíts ha több teljesítményt akarsz kihozni a robogóból akkor az többet is fog fogyasztani.
Egy ismerősöm ismerőse minden létező tunningot megcsinált egy kis yamahán, nos a kis robi karcolta a 120-at de ezzel semmit nem ért mert ezek a kis gépek nem erre vannak tervezve.én is mentem az enyémmel 120-at hát az élvezet és halálfélelem egyben :) Mivel hogy kicsik a kerekek azok jól nem fekszik az utat és 100 fölött úgy remeg az egész mint egy mz 100 fölött.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!