Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra F GSI 2. 0 16V, mi...

Opel Astra F GSI 2. 0 16V, mi a véleményetek? Valóban megbízhatatlan a 16v?

Figyelt kérdés
2012. jún. 21. 09:23
 1/9 kiflitolvaj ***** válasza:
100%
Miért lenne megbízhatatlan?
2012. jún. 21. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Remélem tisztába vagy vele hogy a 16v az a szelepek számát és elhelyezkedésüket jelzi és manapság az összes 4 hengeres autoba szinte "16V" van!
2012. jún. 21. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
56%
Az tény, hogy nem fogja addig bírni, mint az Isuzu-motoros 1.7D, de ezt ne is várd el egy kétliteres, 150 lóerős motortól... De annyira csak nem lehet rossz a megbízhatósága, ha a versenysportban is használják.
2012. jún. 21. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Mára kevésbé pénzes emberek sportautója lett és abból születik a sok negatív megítélés, hogy a normális vagy kevésbé normális használatból adódó hibák keletkeznek vagy kopó alkatrészeket kell cserélni.


Elég sok opelünk volt, 1.4 töl 2.2-ig szinte minden és komolyabb bajuk sosem volt.

2012. jún. 21. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
nem az a gond hogy nem megbizhatóak, hanem hogy ezek nem mai autók, és a legtöbbnek a lelkét kitaposták, meg összetörték és miután 10+ évnél már a kevesebb pénzűek is megtudták venni, gondolok itt a "boyracer" fiatalokra, jellemző onnantól a kokány javítgatások stb., de persze lehet kifogni jót is, csak nehezebb, mint egy átlagos, nem sport/sportos autóból, pl egy 1.6 8v f astra... meg hát a gsi 16 v az egy viszonylag sportos, kihegyezett motor, ami talán több odafigyelést igényel, gondolok itt pl. olajminőségre stb, ha hajtod
2012. jún. 21. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 pagan ***** válasza:
100%
nekem ilyen c20xe motorom van,nem megbízhatatlan csak rendbe kell tenni,20 éves konstrukcióról beszélünk emberek,nyilván nem elég csak hajtani,az enyém tavaly már úgy járt mint egy világháborús gép,de rendberaktam a hengerfejet és láss csodát,megy mint az állat,tökéletes erőforrás,nem hiába ez az opel LEGENDÁS motorja:)
2012. jún. 21. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
hülyeség aki azt mondja hogy megbízhatatlan...én épp nem régiben váltam meg egy gsi től ami 2 évig volt a tulajdonomban,verseny körülmények közt használtam,természetesen megbuherált állapotban,SOSE VOLT rá semmi féle panaszom!!
2012. jún. 21. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!!

Igen, tudom hogy a V (valve) jelentése szelep, és a 16-os azt jelenti hogy 16 szelep van a motorba (ki gondolta volna, hengerenként 4, sőt, még azt is tudom, hogy 2 szívó, 2 kipufogó kedves visszakérdező válaszoló!:)

Egybénként az ihlette a kérdést, hogy azt mondják sokan, a 8v sokkal megbízhatóbb, mert a 16v úgymond egy átmenet volt a 1990-95ös évek közt, és mikor elkezdték gyártani a 16v-s motorokat, nem sikerültek még olyan jól, mint a mai motorok, ezért nem egészen megbízhatóak.

De már megnyugodtam!:) Köszönöm mégegyszer!

2012. jún. 21. 10:31
 9/9 pagan ***** válasza:
a c20ne(8v),az ideálisabb olyan szempontból hogy könnyebb fenntartani és akinek ilyen van azt mondja elnyűhetetlen kis gép,részben igaz is,ilyen szempontból előnyösebb az xe nél,a hátránya hogy az 115 ló és még picit többet is eszik az xe nél,az xe-t 93 tól motonoic 2.8 as vezérlővel gyártották ami pontosabb gyújtással rendelkezik mint a rotoros xe ami nekem is van
2012. jún. 21. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!