Van egy Opel Kadett D 1.3S kombi autóm, és mivel most felújításon esik át, ezért szeretnék bele egy bitang motort. Tudom, hogy a legnagyobb amit beletehetek az az 1.8, de ha tipusidegen motort szeretnék belerakatni akkor mi a teendő?
Kedves előző! A kérdező nem azt kérdezte hogy megéri-e hanem mit lehet csinálni... Amúgy miért adná el az autót ha most újítja fel? Valószínűleg ő is "szerelmes" az autójába úgy mint én és nem adná el semmi pénzért. Valószínűleg ő is simán ráköltené dupláját mint amit ér az autó...
Kérdező: Szerintem először kérdezd meg az okmányirodában, hogy lehet-e egyáltalán. Utána ha lehet akkor érdemes egy 2.0 calibrán és a kadetteden méréseket végezni hogy biztos beleférjen :D Ha minden ok akkor már csak venni kell egy calibra motorteret mindenestől. De arra figyelj hogy a fékeket elöl nagyobbra hátul pedig tárcsafékesre kell alakítanod! És hátul mindenképp kisebb fékeket használj mert ha ugyan akkora mint az első akkor könnyel leblokkol és megpördülsz.
Akkor mesélek: egyik ismerősöm befaragott az 1,3-as Corsájába egy 1,5TD motort. Iszonyat sokat kellett faragni, hegeszteni mert szinte semmi sem stimmelt.
A kis buta csak utána állt neki a papírozásnak.
A lényeg lehet motort cserélni, de a márkaképviseleten keresztül kell a gyártótól egy hivatalos szakvélemény, hogy a kasztni kibírja-e a terhelést. A hivatalos válaszban nem járultak hozzá csak a kisebb motor beépítéséhez, így bukta a papírokat!
A vicc, hogy évek óta jár vele a tanyavilágban minden gond nélkül. Nem tört vagy szakadt el semmi...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!