Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A4 2.5 V6 TDI? Vélemények?

Audi A4 2.5 V6 TDI? Vélemények?

Figyelt kérdés
Az érdekelne igazán, hogy mit érdemes tudni erről a motorról, mert vonzó számomra a nyomatékos 6 henger, és a 6 sebességes váltó. Kombi régi A4-est nézegetek, igazából elég lenne a 110lovas 1.9-es is, csak utánfutót huzkodunk nagyrészt autó pályán, és hegyes völgyes utakon és nem tudok dönteni! Megéri-e bevállalni a 2.5-öst, vagy elég az 1.9-es is?

2012. jún. 16. 17:32
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
64%
Én mindenképp lebeszélnélek a V6 TDI-ről, elég hisztis motor, méltatlan a soros 5 hengeres elődjéhez. Még az is jobb megoldás ha kicsit felhúzatod az (egyébként sem gyenge!) 1.9 TDI-t.
2012. jún. 16. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
77%
Böven elég lesz az 1.9-es. Ez a 2.5 V6 TDI a vg konszern legrosszabbul sikerült dizelmotorja, 250-300e km után gyakorlatilag bármikor megállhat .A vezérmütengely gyenge,elnyalja a szelephimba,elmászik a vezérlés és esetleg belever a szelep a dugattyúba.
2012. jún. 16. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 A kérdező kommentje:
Köszi!
2012. jún. 17. 13:08
 4/21 anonim ***** válasza:
100%
Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, ne vegyél 2.5 V6 TDI motort, sokkal de sokkal szervizigényesebb, mint az 1.9 PDTDI. Ha erősebbet szeretnél, akkor 1.9 PDTDI 131Le-es és optimalizáltasd, kb. 165LE lesz belőle, bőven elrángat neked mindent!
2012. jún. 17. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim válasza:
93%
nekem 2.5ösöm van és maximálisan elégedett vagyok vele.
2012. aug. 2. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim válasza:
95%

PD TDi-t csak akkor vegyél, ha maximálisan megbízol az üzemanyag minőségében, ugyanis a magas nyomás miatt ha bármilyen szennyeződés bekerül a rendszerbe, ott dugulást okozva különben csúnyán megállhat a motor !

A 2.5 V6 TDi-t sokan szidják a megbízhatósága miatt, ez főként a kezdeti ( 110 kW/150 lóerő ) motorokra igaz, a későbbi 163 illetve 180 lovas V6 TDi-k azért már fejlődtek ! :)

Ha a tartósság a fő szempont a teljesítmény mellett akkor a 90 lovas 1.9 TDi-t ajánlom, megbolondítva egy spécibb turbóval meg egy hozzáírt chippel, de ne legyen túl bő a keverék, mert akkor csak kormolni fogsz, mint a hülyegyerekek, a hatásfok romlik, a fogyasztás pedig nő ! :)

2012. nov. 6. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 Hensen válasza:
100%

Azt hiszem kicsit túlzóak a vélemények. Én is jó pár éve ilyen motorral járok, és elmondhatom hogy olyan baja nincs ami más motorokon elő ne fordulhatna. A legkomolyabb a vezérlés csere volt.

Véleményem szerint ezeket a motorokat (is) a hozzá nem értők, kontárok és szervízzel spórolók gyalázzák le. Hallani olyanokat hogy kopnak a vezérműtengelyek (csak a 2003 előtti esélyes, igaz nekem 280e alatt nem kellett cserélni), behal a turbó (semmivel nem érzékenyebb mint más turbó. Időnként át kell nézetni és normálisan kell olajat cserélni. nekem még geometria állítóval sem volt gondom, pedig kicsit jobban kormol mint a gyári programmal), adagoló gondok (rossz nyelvek azt mondják, hogy a gyengébb tipusok hajlamosak, a 180 lovassal nem volt ilyen gondom). Ja a vezérlés átugrása elég vicces iromány, magam részéről csak annyit hogy magától nem csinál ilyet.

Tehát a motorról annyit hogy 2-vel több henger, több olaj, magasabb alkatrészárak, és magasabb szervízköltségek jellemzik. Tapasztalatom szerint éppen ezért elhanyagolják, főleg az itthon futott típusokat. Ebben a méretben megvan a konkurenciánál is a hibalista.

De hogy kicsit gonosz legyek, az 1,9-esekből lényegesen több fut, éppen ezért többen egybehangzóan állítják hogy elnyűhetetlenek. Azoknak is megvan a mumusa, mint pl kettős tömegű lendkerék, vagy adagolófúvóka.

Alapvetően bármit is veszel alaposan át kell nézetni.

2013. nov. 28. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 Diablo20 válasza:
91%
Szerintem se rosszak a 2.5 V6Tdi Motorok tapasztalatból írom. Megfelelő olaj csere nem 1000ft-os olajat kell bele venni és maximum 15ezer kilóméterenként cserélni egyik legjobb olaj ehhez Castrol 5w-30. Szűrőket is az előírtnál hamarabb le cserélni minimum 10 ezer kilóméterrel és meg fogja hálálni a gép. Nekem Audi A4B5 2000-es évjáratú autóm van viccen kivűl 412 000 km-el 4éve vettem 250 000 km-el nem sokára meg lesz a duplája és semmi panaszom. Amiket a turbókra meg a motor hibákra írnak az fele kamu! Igaz ha elhanyagolod szét hullik! De az 1.9 is!! Ha nem akarsz sokat költeni akkor vegyél benzinest az sokkal de sokkal igénytelenebb de kajál is!!
2014. ápr. 1. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim válasza:

Látom nem friss a kérdés, de nem tudom megállni, hogy ne említsem meg hogy V6 2.5 TDI ből kétféle verzió létezik :

az első generációs himbás valóban időzített bomba, ellentétben a második generációssal ami jobb minőségű vezérmű tengelyt kapott és a szégyenletes himbas megoldást görgössel váltották fel ami már megállja a helyét, de visszasírom a soros 5 hengeres 2.5 tdi -met a 6,4 literes fogyasztasaval.(milyen modell lett belőle végül?)

2014. júl. 14. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
89%

Ki van emelve a kérdés, úgyhogy irok.

Olyanok szidják általában a 2.5 TDI-t, akiknek nem volt, akiknek volt, azok nem szidják annyira, bár tény, hogy néha önteni kell bele a pénzt de amúgy megbizható, és nagyon bivaly motor. És utánfutóhoz hegyekben nem elég az 1.9-es. Ha meg megchippeled 163 lóerőre, az negyed annyit sem fog menni, mint a 2.5-ös.

2015. jan. 5. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!