Kissbubu kérdése:
Opel astra f c14nz motorra rá lehet tenni a c14se motor hengerfejét, és kapok kb 22 ló pluszt! Nem elég csak a szívó torkot kicserélni a tartozékaival? Vagy nem teljesen egyforma a két hengerfej? Mi a különbség?
Figyelt kérdés
2012. jún. 14. 15:24
1/3 anonim válasza:
a hengerfej ugyanaz. a különbség csak a befecskendező résznél van
2/3 T5- válasza:
Egyáltalán nem ugyanaz a hengerfej. A szelepek is nagyobbak, a kompresszióviszonya is más az SE-nek mint az NZ-nek, a hengerfej miatt. A szívósor furatai is máshogy néznek ki. Szóval, ha NZ-t akarsz SE-re alakítani akkor cserés lesz a hengerfej szívósorral és a komplett elektronikával. Vagyis, kell az SE-nek a kábelkorbácsa is az ECU-val együtt, és átkábelezni nem kis munka. Ja, az SE-nek elektronikus gyújtása van, a központisank meg rotoros. Úgyhogy nem olyan egyszerű az ahogyan te azt elképzeled. Úgyhogy vagy veszel egy 14SE-s donorautót!, vagy megszabadulsz a 60 lovastól és veszel egy gyárilag hengerenkéntist. De, ha már veszel akkor ne 16se-t vegyél, jobb motor mint a 14se.
3/3 T5- válasza:
Utolsó mondatomból azt akartam kihozni, hogy ha már veszel, akkor 1,6 SE-t vegyél NE pedig 1,4-est. Az 1,6-os azért csak 100 ló, meg nyomatékosab is, ugyanakkor kevesebbet eszik mint az 1,4-es.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!