Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miböl lehetünk 100% biztosak,...

Miböl lehetünk 100% biztosak, hogy a féltengely ment tönkre?

Figyelt kérdés

Az egész ott kezdödött,hogy 1 hete jobb oldalon defektet kaptam.Mikor a kereket kicserélték mondták gond lesz mert olajos volt a tárcsa belül.

Maa városaban az autó egyszer csak drdrdrdr...Azt hittem defekt.Nem.Az autó furcsa zörgö hangot adott.Muszály voltam hazavezetni.Kb.Ha az autó gyorsult nem zörgött.Üresben igen.1 km után ezt abba is hagyta.Lassan mentem vele.A kerék nem laza,nem büdös.A férjem és az apám szerint féltengely.

Holnap megkérdezem a mühelyben is....

Egy VW sharanról van szó.

Jó lenne tudni,mert akkor megtudnánk mi rendelni a mühelyben meg berakatni.Olcsóbb lenne .Talán.


2012. jún. 8. 21:14
 1/6 anonim ***** válasza:
Ez így elég sok minden lehet, nem feltétlenül féltengely. Látatlanban nem mondanék rá semmit, be kell vinni, benyögni a kollégának hogy nézzen rá, de ne rendeljen alkatrészt mert tudtok olcsón, nagyjából ennyi a történet. Vagy meg sem kell említeni, simán egy átvizsgálást kell kérni.
2012. jún. 8. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:

Ócska féltengelyt ha középen megfogod, megmozgatod érezni a kottyanást, fontos ellenőrizni a gumiharangok épségét



Kezdődő féltengely egyébként nem szokott egyenesben kattogni, jellemzően elsőre kanyarban hallani az ütemes kattogást, mindig az ív belső oldalán ha a rossz féltengely felé fordulsz....



Olaj a keréken --> fékhiba de azt még te is észrevetted volna...


Furcsa elmúló előjövő hangok tömbnyire a kikészült csapágyra utalnak, jobboldalon egyébként külön a féltengelynek is van egy csapágya. Felemelve a kocsit kézzel mozgatva a kereket csapágy többnyire megmutatja magát...



Féltengelyt egyébként a legtöbb gyártó 5 - 6 fajtát is használ egy típuson belül, számok, kódok, évjárat alapján szinte még a márkaszerviz sem tudja 100% -ban megrendelni a cserealkatrészt...

Rutinos szerelő előbb kiszereli megnézi melyik alkatrész játszik (a féltengely 6 - 8 külön alkatrészből áll) megszámolja a bütyköket golyókat riszniket leméri amit lehet aztán rendel...

2012. jún. 8. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

A fékkel semmi gond nem volt,nincs....

Mikor a kereket cserélték mondták a féltengely körül a gumiharangnál lesz valami.A tárcsa belülvastagon zsíros volt.Az autó enyhén húzott jobbra.Most mégjobban.

2012. jún. 8. 22:16
 4/6 anonim ***** válasza:
a éltengely csattogása nem egyik pillanatról a másikra jön elő, általában elszakadt gumi védőharang miatt, kosz kerül be, és elkezd jobban kopni, szépen lassan elkezdni adni azt a klattyogó hangot kanyarban, és esetlegesen eltörni, csak ez után fog, kivéve esetleg ha anyaghibás, de akkor, ha eltörik, akkor viszont megáll a kocsi mivel le differál (kivéve sperr difi, de a sharan az nem olyan...)
2012. jún. 9. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Elvittük szerízbe.Szerencse nem féltengely.A keréknél nem stimm valami.Holnap rendbehozzák.
2012. jún. 10. 13:15
 6/6 bertus ferenc válasza:
Nekem ford galaxy 2.0tdci 2007-es van az a jelenség hogy gàzadàsnàl elkezd szitàlni rázni az eleje elég jól amúgy nem húz semerre csak indulàsnàl koppan egyet meg amikor megàllok. Kanyarban nem kopog. Mi lehet a baj? Gumibak? Féltengely. .......?
2016. júl. 22. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!