Aprilia rs 50, tuningoltat vagy originalt vegyek?
Gondolkodom az rs 50-en és érdekelne a véleményetek. Néztem 80as hengerrel meg chip tuning kipufogó stb. De azt írták több helyen, hogy a sok tuning miatt csökken az élettartama a motornak. Vélemények?
Előre is köszönöm a válaszokat!
átlag testalkatóú ember alatt tényleg közel 100-at megy
mondjuk olyan 90-95km/h, tapasztalat..., egy jó állapotbasn lévő simson megy 70-75-öt... ami 3 lóerős...
tuning nélkül 80, ez így helyt álló, de ha kivételesen jó állapotban van, akkor a 90et is veheti simán. én mindenképp a a tuning nélküli verziót ajánlom, mert nem tudhatod, hogy ki és hogyan tuningolta, lehet, hogy egy kókányolt sz.r az egész neked meg a gatyád rá megy majd és örökre megutálod.
Inkább vegyél egy originalt, és ha mindenképp tuningot szeretnél akkor majd te megcsinálod/csináltatod, úgy legalább tudod, hogy rendesen meg van csinálva,. Amúgy ha 2t motort tuningolsz ajánlanék egy két dolgot, hengerből max 0.5mm leesztergálni és síkolni a henger+hegerfejet, és egy gianelli vagy arrow rezonátor és végdob. ezek kb 2-nagyon maximum 3 lóerőt dobnak a motoron, a végsebessége +10-20, jobb gyorsulás, felezett élettartamú dugattyú.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!