Szorul a dugatyú! Vettem a 2ütemü 50köbcentis motorkerékpáromba vadonat ujj hengert és dugatyút és szorul, normális ez?
Figyelt kérdés
tehát hazahoztem,és megprobáltam belehejezni a dugót a hengerbe,és nehézkessen de belement,majd az ujjamal lenyomtam,illetve vissza fel,és hát jókóra surlódást tapőasztaltam,majd a gyürüket is felhejeztem a dugora,de természetessen igy is eléggé szorul,meghiszem én hogy ujj és kell is hogypontossan ileszkedjen,de azért ezt sokallom,kb 1,5-2 kg os erö kell hogy igy hidegen tudjam mozgatni le,fel a hengerben,milessz ha beszerelem és felmelegszik,besülhet,beragadhat?mit tehetek??2012. jún. 6. 20:41
11/14 A kérdező kommentje:
a túl sok olaj az azért rossz mert soklessz a lerakódás,szenyezödés??nemtud normálissan elégni vagy miért nemszeri?viszont nemlenne itt probléma csak szerbiában nemlehet igazán minöségi alkatrészt kapni,olykor a vadonat ujj alkatrészek,fötengely,csapágyak stb stb rosszab választás mint egy 30éves jólmegvigyázott,kikimélt alkatrész:(viszont olaj ügyben is ez a hejzet volt példa rá hogy az 50es váló olaj frissen felbontva higabb volt mint a 30as:S ám az olajos dobozkán mivel,hogyan jelölék a félszintetikusat??
2012. jún. 6. 21:56
12/14 anonim válasza:
Rá van írva, hogy Semi-synthetic. Az ásványi piros, a félszint meg zöld színű elvileg.
13/14 A kérdező kommentje:
természetessen a kezemben próbálgattam,tóligálni a dúgót!viszont ezek a gépek elmenneék még nyers olajjal is majdnem,személyszerint láttam már olyat hogy 10literes kanába ment 7liter benzin illetve 3liter gázolaj,és még ebben az esetben is pöcre indult és dolgozott,csak hát nemigazán volt ereje..a hejesirással kapcs..hát nemérdekel,mühelyben vagyok és hegesztés közben forumozok...:S
2012. jún. 6. 22:00
14/14 A kérdező kommentje:
ne belet üzemelve az ujj henger+dugó+hengerfej+ujj gyertya,összeszerelés után pöcre gyulladt kb 15-20percig járattam alapjáraton ami olyan volt mint az óra tökéletessen járt,s még a hangja is megváltozót magasab tonusban puttóg,illetve szinte számolni lehet a putyogásokat!viszont ma elindultam vele elöször 1 20km es útra,természetessen picit böveb olajkeverékel,illetve eszetlenül ovatos gázal és talán a fordulatszám tartomány negyedétöl,felétöl sosem hagytam fejeb menni a fordulatot,viszont kb 1km megtétele után kb 5-8másodperc alatt elkezdet rohamossan vesziteni az erejéböl,és aztetem amit tanácsolt az egyik jóember a komentelök közül:kuplunk és hagytam megálni majd vártam 2-3percet és mentem továb,majd az ut során még 2szer igy jártam:(de sikerült a késöbiiekben talán részben azzal kordában tartani a melegedést hogy 4es fokozatban menet kb 3percenként hagytam lelasulni kb 10km per órás tempóra majd csumagáz,ezálat ötletemszerint elárasztotta a hengert,dugot a hüvös keverék ami véleményem szerint nagymértékben viszahütötte,demire felpörgött volna 4esben igazán akkor ugye vissza max félgázra!viszont hazafelé már 1szer sem ált meg,igaz csak tötyögtem veled,de úgynézki hogy eszméletlenül sokat hozot az ujj szet,igaz emtudom még menyire dolgozik jól,hatásossan magas fordulatszámon,de a nyomaték az érezhetöen nött!köszönöm minden normális komentet küldönek a tanácsokat:)
2012. jún. 9. 17:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!