Az audi a6-os tdi-nek szokott probléma lenni a tiptronic váltójával illetve a tdi-s motor adagolójával?
Figyelt kérdés
Tegyük fel a 2000-2003 között gyártott Audiknak! És még milyen problémákkal kell számolni?2012. jún. 4. 09:41
1/3 anonim 



válasza:





2000-ben még 1.9 tdi-vel szerelték(110 le), 2001-től már pd tdi volt (130 le), utóbbi kényesebb az üzemanyag minőségre, hengerenként van egy úgynevezett pd elem (üzemagyagszivattyú+befecskendezőegyben), aminek a cseréje nagyon drága..., ha elég a 110 le, a régi tdi-el kevesebb a gond
2/3 anonim 



válasza:





Egy autóinformatikus barátom szerint kétféle Tiptronic váltó létezik : ami már elromlott és ami el fog romlani . Az A6-os Audi esetében pedig a 2.5literes V6 TDI-vel különösen vigyázz , 250-300e km után elnyalódik a vezérmütengely és könnyen fél millás felujitás lehet belöle
3/3 laci1970 válasza:
Az nem lehet, hogy a vezérműtengely lenyalódása a longlife üzem következménye?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!