Simsonon karburátorán ki van kopva az alapjárat állító menete ezért vagy kirázodik a csavar vagy pedig magasabb alaplapjárati fordulatszámra tudom állítani. Okozhat-e gondot ez az esetleges többletfogyasztáson kívül?
Megbízhatatlanná válik (hiszen nem tudhatod, mikor lazul ki annyira, hogy használhatatlan lesz), a feleslegesen magas alapjárat miatt nagyobb eséllyel melegszik túl a motor. Vagy ha a másik oldalról nézzük, jobban oda kell rá figyelni, hogy ne melegedjen túl, adott esetben sűrűbben meg kell állni vele "pihenni".
Szerintem a hajtókar, a főtengely sem örül a feleslegesen sok forgásnak.
Melegítsd fel a motort üzemmelegre.
Vedd ki a csavart, cseppents rá egy kicsi menetrögzítőt. (tényleg keveset)
Csavard vissza a csavart, állítsd be a megfelelő alapjáratot, és utána állítsd le a motort.
Várj míg megszárad a manetrőgzítő, és ha minden jól megy akkor nem lazul ki.
Köszönöm a válaszokat a radírost megpróbálom, beragasztani nem szeretném menetrögzítővel mert ha mégis állítani kell akkor leszek bajban. A rugó amit az #5 kérdez az pedig valóban fixál ha a menet nincs annyira kikopva, hogy ki tud esni a csavar....
Közben én arra jutottam, hogy mi van akkor ha leszedek a csavarnak abból a végéből ami emeli a súbert [link] ? Ilyen van benne egyébként+a rugó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!