Mi lehet a probléma, és mennyibe kerülhet a szerelés? Egy 1997-es 1.4 16V Opel Tigráról van szó.
Legutóbbi esetem: mentem kb 5percet a kocsival, megállok, 5perc múlva újra elindulok,megyek 5percet, majd félórát áll a kocsi, újra megyek vele 5-10percet, megállok 1-2percre, majd mikor újra indulnék nem indul el az autó. Teker-teker de nem indul, ha mégis elindulna akkor:
-vagy a fordulat 800-3500 között ugrál, majd szépen visszaáll jópár perc múlva.
-vagy 1000körül jár a fordulat és lefullad, gázpedálra egyáltalán nem reagál, hiába pumpálja az ember. Ha netán valami véletlen folytán reagálna nehezen (20ból 1 alkalom) akkor meg jó kis kokszot nyom ki, füstöl mint a fene... pedig ez benzines...
Egyéb probléma:
-hidrotőke csattog, mikor hideg a motor
-EGR szelep ki lett kötve, mert az is problémát okozott, folyamatos motorhiba lépett fel, meg szét lett szedve, tiszta kosz, mocsok volt az egész és csak eldugult...
-mondjuk így is kigyullad néha a motorhibát jelző lámpa a műszerfalon...
Jah, az aksi jó, új, mérve is volt, gyertyák cserélve lettek.
Érdekes, hogy az Ac pumpának nincsen hangja, azzal lehet probléma, meg az is lehet hogy a benzin szivattyú dugul el, gyanakodhatnék még a benzinre is... de mindig legalább félig van, és OMV-n tankoljuk ugyanazt a családba, de a többi kocsinak nincs ilyenfajta baja.
Mikor volt utoljára motorolaj cserélve ezen az autón és milyen került bele?
Üzemanyagszűrőt mikor cseréltél utoljára?
Gyújtógyertyákat mikor cséréltél?
Elképzelhető, hogy gyújtótrafó gondod lesz?!
Próbáld ki,hogy kicseréled az üzemanyagszűrőt,majd a benzinhez hozzá töltesz STP injektor tisztítót.
Ha ez sem segít kérjél szaktanácsot egy szerelőtől.Ő megmondja mi a baja az autónak,mit kell benne cserélni és mennyi lesz a munka díj.Érdemes az alkatrészeket magad beszerezned a Bárdinál vagy valamelyik autósboltban.Én mindent a Bárdinál veszek,mert van 30% kedvezményem.
Sajnos mi itt csak találgatni tudunk,de egy szaki 2 perc alatt megmondja mi a baj.
Az alapjárati motort is kitisztíttatnám...
Pillangószelepet nézd meg a szívótorokban,jól működik-e.
Szerintem nem az üzemanyag környékén lesz gond,hanem a hozzá szívott levegővel.Azért füstöl sok feketét,mert sok az üzemanyag a levegőhöz képest,meg mert kikötötted az EGR-t.
Köszönöm a válaszokat.
2hónapja lett benne cserélve minden... olaj, szűrők, gyertyák... olajjal probáltunk kisérletezni, jobbat is kapott mint ami belevaló lenne, de ugy sem volt jobb, ugyhogy most az van benne ami bele való...
Injektor tisztítót is kapott, és mentem is vele rögtön 300km-t...
A héten fogom vinni szerelőhöz ha minden igaz, de kiváncsi lettem volna mennyibe lesz a szerelés...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!