Általában egy benzines 300 ezer kilométert futott használt autóban miket kell kicserélni?
függ attól, hogy milyen kategóriájú autó, és hogy használták..., de ennyi kilométernél gyakorlatilag bármi...
személyes tapasztalatnak egy 300-350 ezer km-el megvásárolt 1.8-as v40-es volvot tudok felhozni (pontosan nemtudom mennyi volt benne, a megvételkor 197 ezret mutatott az órája, de mint utóbb kiderült 3 évvel korábban már túl volt a 270 ezren...) amiket meg kellett csinálni: gyűrűzés, hengerfejfelújítás, szivárgó hűtő javítása, váltó perselyezés, ezeken kivűl ugye az alapnak számító összes szűrő, és a vezérlés cseréje, de a futómű sem volt a legjobb állapotba, de arra csak később került sor. Egyébként az látszott hogy nem túl megkímélten használták az autót, ennek egy ellenpéldája, hogy ismerős 320d bmw-je 400+ ezer autópálya km után fényévekkel jobb állapotban volt...
Vezérműlánc vagy szíj. És a hozzá való görgők és lánckerekek.
A dugattyúgyűrűket esetleg a csapágyakat. És hozzá új tömítés.
A kormányműbe a gömbcsuklókat és egyúttal nem hülyeség a fékbetéteket is kicseréltetni.
aztán új olaj meg szűrő és egy levegőszűrő. ha benzines egy sor gyertya. kb ennyi és szinte új motorja van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!