Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Általában egy benzines 300...

Általában egy benzines 300 ezer kilométert futott használt autóban miket kell kicserélni?

Figyelt kérdés
2012. máj. 27. 22:24
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Az elhasználódott kopó-forgó alkatrészeket.
2012. máj. 27. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, de egy kicsit kifejtenéd bővebben? :)
2012. máj. 27. 22:52
 3/13 anonim ***** válasza:

függ attól, hogy milyen kategóriájú autó, és hogy használták..., de ennyi kilométernél gyakorlatilag bármi...

személyes tapasztalatnak egy 300-350 ezer km-el megvásárolt 1.8-as v40-es volvot tudok felhozni (pontosan nemtudom mennyi volt benne, a megvételkor 197 ezret mutatott az órája, de mint utóbb kiderült 3 évvel korábban már túl volt a 270 ezren...) amiket meg kellett csinálni: gyűrűzés, hengerfejfelújítás, szivárgó hűtő javítása, váltó perselyezés, ezeken kivűl ugye az alapnak számító összes szűrő, és a vezérlés cseréje, de a futómű sem volt a legjobb állapotba, de arra csak később került sor. Egyébként az látszott hogy nem túl megkímélten használták az autót, ennek egy ellenpéldája, hogy ismerős 320d bmw-je 400+ ezer autópálya km után fényévekkel jobb állapotban volt...

2012. máj. 27. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
egy mai kocsiban, szinte mindent...
2012. máj. 27. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Mondjuk egy 1991 es BMW 320I ről lenne szó
2012. máj. 27. 23:27
 6/13 anonim ***** válasza:
Hát akkor az inkább 600..vagy esetleg 900.000-t futott az, mintsem 300-t :D 4-5 éves Bömösökben szokott ennyi lenni, de 10 éves korára még a ritkábban használt példányok is átesnek ekkora futásteljesítményen. Nehezen tudom elképzelni, hogy ilyen kevés lenne benne, ha a hasonló típusokhoz képest még olcsóbban is adják akkor tuti susmus van a dologban - bár igaz, hogy sokan még ennél nagyobbat is lódítanak. Egyébként hengerfej, gyűrűk előjöhetnek, tömítések, vezérlés, nagy veszély már a rozsda is - gyakorlatilag bármi bármikor.
2012. máj. 28. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 logs válasza:

esetleg itt nézegess:

[link]

2012. máj. 28. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
csatlakozom az előttem szólókhoz nem mindegy hol futotta autópályán vagy BP-en, lehet hogy 60 ezer km futott autó fényévekkel rosszabb állapotban van, mint egy 400 ezer km-es autópályás, amíg az emberek szemléletmódja nem változik, addig a visszatekergetett 1 milló kmes autók amiket 60 ezresként adnak el, eladáskor mindig überelni fogják a néhány százezres megkímélt szervizelt autókat, abban a fent szereplő 300 ezres autóban pedig lehet, hogy csak a kopó alkatrészeket kell cserélni, de ha az előző tulaj kicserélte még azt sem, először elvinném egy állapotfelmérésre.
2012. máj. 28. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Vezérműlánc vagy szíj. És a hozzá való görgők és lánckerekek.

A dugattyúgyűrűket esetleg a csapágyakat. És hozzá új tömítés.

A kormányműbe a gömbcsuklókat és egyúttal nem hülyeség a fékbetéteket is kicseréltetni.

aztán új olaj meg szűrő és egy levegőszűrő. ha benzines egy sor gyertya. kb ennyi és szinte új motorja van.

2012. máj. 28. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
300e Km-t futott benzines autónál? A MOTORT!
2012. máj. 28. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!