Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit kell átalakítani, h a...

Mit kell átalakítani, h a Simsonom 13000 pörögjön?

Figyelt kérdés
Most fogok rátenni babetta gyújtást,és a vezérlésen kell vmit alakítani?

2012. máj. 25. 22:35
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Pörög az 13000-et, csak nem percenként!

:D

2012. máj. 25. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Pont itt kéne elfelejtened, kb az egész blokkot, és üzemórás gép lenne a vége. Az egész pont annyiba kerülne min egy normális 125-ös gép.
2012. máj. 25. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
csak mondjatok, h mit kell esztergás, marás, cnc nem gond
2012. máj. 25. 23:14
 4/11 anonim ***** válasza:

Mi értelme van, hogy 13ezret forog?

Kicsit nézz utána a tuning fogalmának, gondolkodj el, hogy mire szeretnéd használni, és fogalmazd meg újra a kérdést.

2012. máj. 25. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem keress valami szakirodalmat ami ezzel foglalkozik (2T tuning), mert ide minden lehetőséget leírni lehetetlen.


13000 meglehetősen sok a gyárihoz képest. Ahhoz hogy ne hulljon szét jól kell megcsinálni és pontosan.

Persze több metódus is van, meglehet úgy csinálni hogy 2 napig bírja, meg biztosan úgy is hogy 2 hétig..


Szerintem célszerű lenne először kicsit számolgatni papírom meg számítógéppel. Van pár ember mindenféle fórumon aki tud segíteni akár szimulációval is.

Nem egy felömlőnyílást átmunkálni gond, hanem úgy megtervezni hogy 13k-nál is megfelelő legyen a gázcsere.


Ha minden elképzelés és lehetőség stimmel (és biztos vagy benne hogy Simsonra akarsz egy rakat kp-t elkölteni), utána szépen átnézni a blokkot, hogy van e repedés, sérülés ilyesmi. Utána szétszedni; vonalba fúratni a csapágyak helyét, beszerezni megfelelő minőségű csapágyakat - lehetőleg utánaszámolni hogy a várható terhelés mellett milyen illesztésű kell; főtengelyt rendbehozni - utánanézni hogy mit bír a hajtókar, esetleg mire érdemes cserélni......


És sorolhatnám reggelig. Ha nem értesz hozzá és nem is akarod megtanulni, akkor keress valakit aki megcsinálja, aztán miután szétkergetted megcsinálja megint. :P


...és ha rendesen átalakítod, akkor nagyobb teljesítményt/nyomatékkot is fog leadni. Ami nem tesz jót a gyári kuplungnak, előbb-utóbb a váltó is beadja a kulcsot és minden szép sorjában. Nem beszélve arról ha mondjuk eléred a 100-at, onnan hogyan fogsz vészhelyzetben megállni azzal a két kis aranyos dobfékkel.

2012. máj. 25. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ez gyakorlatilag lehetetlen. De amúgy sincs sok értelme.
2012. máj. 26. 02:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Ilyenkor azt kell csinálni a Simsonnal, hogy eladod a francba és veszel helyette egy kawasaki ZZR_t pl, az pörög 13.000-et és még szét sem esik.
2012. máj. 26. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Szerinted meddig bírná a 13 ezret ez a kis turmixgép?

Beleállna a fejedbe a hajtókar...XD

2012. máj. 26. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Azért sokmindent ki lehet hozni belőlük, csak annyi pénz hogy abból el lehetne cserélni nagyobbra...
2012. máj. 26. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Lehetséges.

Viszont utcára semmi értelme nincs ilyen tuningot készíteni rá.

A simson kupában az összes motor 12-14 körül forog. A max teljesítmény 12-13e-re van tervezve.

Viszont ezek 8e ford/p alatt gyakorlatilag használhatatlanok.

2012. máj. 26. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!