Szerintettek milessz a Renault Magnum sorsa a jövőben?
Egyébként a Magnum az egyetlen kamion amelyiknél (esős idő esetén) mindenképp koszos lesz a kezed beszálláskor. Nem lehet másképp megfogni a kilincset, olyan sz@arul csinálták meg. Most a magnum egyéb gondjait nem is sorolnám, állandóan baj van velük. Franciák...
Nálunk a cégnél van egy Daf kamion 95xf. Csóró, Belgiumba és vissza ingázik 16-17t húskészítménnyel. Az óra 850 000km felett jár de eddig szinte csak az inspekcióval kapcsolatban volt felbillentve a fülke!!
Utolsó előtti! Nem tudom milyen ifáról beszélsz. Ha valaki kifizet egy zsák pénzt egy kamionért akkor elvárja, hogy ne töltse a fél életét a szervizbe a amikor azért vették, hogy pénzt keressen és a sofőrök meleg-váltásban 0-24 óráig nyomják a pedált. Sajnos erre a magnum alkalmatlan.
"Naés mivan ha két kéz kell a beszáláshoz? Hu de nagy probléma... Szeritnem itt a legnagyobb probléma a fizetéssel van,nem az,hogy kétkézzel kell kapaszkodni a fülkébe. "
Nem tudom mit szólnál ha esős idő esetén minden beszállás után ásványvízzel és kéztörlővel kéne szerencsétlenkedned, hogy megszabadulj a sártól a rossz kialakítás miatt. Ezenfelül a felkapaszkodás sem egy nagy élmény ha naponta 4-5 alkalommal fel kell húzni magad a fülkébe...
Hát lehet,hogy valakinek ez probléma,hogy fölkell magát tornáznia a fülkébe,szerintem ennyi mozgás még kell is,ugyhogy a franciák gondoltak mozgásra is:) Komolyravéve a szót,szerintem nem egy nagy cucc fölmászni bele, csak akik elvannak kényelmesedve azoknak nagy probléma,hogy nagyobbat kell lépni,hogy belehuppanjonak az ülésbe.
Napi négy beszálás? Viccelsz, az probléma? Én naponta 100szor száltam ki és be a Sprinterböl. Oké nem egy Magnum,de ha összeszámolod,hogy egy futár százszor szál ki-be a kocsibol,az a napi 4 magnumbol kigrás se nagy dolog,de jobbat mondok, ha 15 ször kell ki be szálni ? És... mivan akkor? És kéz törlésnél tartok,szerintem nem egésségtelen haminden beszálás után kezet törölsz,valami ferőtlenitövel. Persze az a kamion amihez nemkell hozzányulni és motorikusan tökélletes,és nem szervizelni kell kanyaronként. Viszont egyforma autto nincs,de elvárja az ember,hogy egy uj technika kifogásolhatatlan legyen müszakilag 2012-ben
" Ha valaki kifizet egy zsák pénzt egy kamionért akkor elvárja, hogy ne töltse a fél életét a szervizbe a amikor azért vették, hogy pénzt keressen és a sofőrök meleg-váltásban 0-24 óráig nyomják a pedált. Sajnos erre a magnum alkalmatlan."
Havi 10-15 000km között megyek belföldön Magnummal, 1 075 000 van benne és semmi gond nincs vele ( most kivettem a klíma hőcserélőjét, mert kilyukadt ..).
Ismerősömék négykézben járnak Magnummal, állandó német-magyar gyűjtőfuvar, havi 33 000 körül mennek. Egy 420-as FHról váltottak 460as Magnumra.
Sokaknak nem tetszik, az szubjektív. De azért annyira nem rossz az, mint itt sokan felfújják/felfújjátok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!