Mivel kezdjem? Le bírom e utána papíroztatni?
Üdv.
Talán én vagyok itt az egyik legmagasabb szintű ember aki ezzel foglalkozik.
Ami a legfontosabb az a futómű. Utána jön csak a motor.
Jó lengéscsillapítók és rugók igen fontosak. A jó nem azt jelenti nálam hogy feltétlenül drága. Olyan lengéscsillapítókat tegyél bele ami mindkét irányba csillapít. A rugókat ne vagdald ha lejjebb szeretnéd tenni mert a rugó lágysága ugyanaz marad attól hogy elvágod rövidebbre. A rugó öszenyomó erejét Nyuton méterbe be adják meg erre figyelj ha újat teszel bele.
Ha a futóműved rendben van akkor már erősebbnek tűnik a kocsi és nem dobod be a bringát az első kanyarba az árokba. Utána jön a fék és a gumik.
Nem érdemes túlzottan széles és peres gumit venni kezdetben mert csak összezavar. Minta hogy nagy átmérőjű kerekeket sem érdemes betenni alá míg a motor nincs kihegyezve. A tuningot én 3 lépcsőben szoktam álltalában megcsinálni nem egy levegővételre. Első a tökéletes futómű megalkotása. Utána kis pihenő majd a kasznit módosítom ahol nem szimpi és a belteret glancolom ki hogy kényelmes és szép legyen. Utána nekiállok a motornak.
Én úgy szoktam hogy beszerzek egy másik minden téren megfelelő motort és azt kényelmesen kellemesen időt nem sajnálva rá megépítem. Addig is az autómba meg ott a régi és tudok közlekedni. -Mikor kész akkor beleteszem és ha jól sikerült lepapíroztatom. De ha többet szeretnél tudni erről az egészről akkor tudok még tanácsokat praktikákat adni mit hogy mit mért stb. Én is BMW-s voltam vagyok...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!