Szerintetek melyik benzinkúton a legérdemesebb tankolni?
Shell , OMV , Lukoil , Mol ezek közül simán rakhatsz bármelyikben , mert már nem szokásuk vizezni annyira mint eddig ugyebár..
De az előttem szóló is mondta, hogy névtelen kutakon ne tegyél , mert nincsenek rendesen leszűrve ill. vizezik.
hát nem tudom, de egy saját tapasztalat.
az autóba két!! éve nem volt magyar benzin, csak szlovén és horvát, múltkor a családból tettek szerencsétlen autóba shell fuel save-t..
másnapi indításra az autó nehezen indult, nem volt megfelő a járása hidegindításnál(25 fokban, és mi lenne télen, bele se merek gondolni) az autó nem úgy reagált a gázra, nehezebben gyorsult, igaz ugyan úgy el tudtam menni vele 120-ig, a megszokott uton(falu vége), rá lett téve benn MÁRKASZERVÍZBEN diagnosztikára, nem mutatott semmi különöset...
most úgy vagyunk vele hogy amíg szinte csont száraz nem lesz a tank nem lesz bele tankolva, minél elöbb fogyjon ki...
amúgy a mai MAGYAR benzinek e95-külföldön e92
magyar e98-külföldi e95, szóval többet magyar benzint sosem, mégha drágább is lesz a szomszédoknál...
Tény és való, hogy az itteni benzin nem a legjobb.
Pl. Romániában , Ausztriában nagyon jó benzin van.
"Újabb anekdota arról, hogy a magyar benzin nem képes az autó meghajtására, csak a külföldi. Mert külföldön minden jobb, külföldön kolbászból van a kerítés. Szánalom..."
ja csak az nem mindegy, hogyha én beleteszem a gépbe a benzint, akkor az a gép mennyi idő alatt mennyit kop, mennyi lesz az olajfogyasztás, meg csak úgy jót tesz-e a motornak.
a benzin anyag különbségét nem számítva, én ezek után is ki fogok menni, mert ha ugyan olyan is a benzin, a magyarok tesznek bele minden sz@rt, amitől szerintük mégjobb lesz, persze ez nem így van.
és tudom, külföldön sincs kolbászból a kerítés(mert a legtöbb háznál nincs is), mert nincsenek olyanok mint szeretett hazámban hogy védeni kelljen mindent.
és az a szánalom hogyha az ember leírja a tapasztalatait, leugatják, mert esetleg az annak az embernek nem tetszik.
legutolsó sorban meg ha nehagyisten felmondaná a kocsid a szolgálatot(amit senkinek sem kivánok) és azt mondják azért volt, mert nem megfelelő volt bele a lötty, akkor gondolj rám kérlek.
"Ha bármi igazság lenne ebben a magyar benzin históriában, akkor nem működnének az autók nálunk, és nem mennének százezer km-eket probléma nélkül."
Csak az nem mindegy kedves barátom, hogy milyen autóba teszed bele. Magyarországon az autók átlagéletkora nem a legfiatalabb, nézzük pl. a dízeles gépeket.
15 éves szívódízelbe szinte ganajlét is önthetsz, elmegy vele, max jobban 'kokszol', most te ugyan azt a minőséget tedd bele egy modern PDTDI-be, ja, hogy az már nem olyan jó mi??
benzin terén: kicsit vizezett(mert ugye az összesbe van, csak az nem mindegy mennyi), bármilyen benzin, ladába tökéletes, a swift, f astra, és ilyen gépek elmennek vele, de nézz meg egy komoly injektoros, elektromosan vezérelt autót, lehet hogy első indítás után letilt.
És tudom miről beszélek, mert már láttam falusi, kisvárosi magánkutnál BMW-t tankolni, akit letiltott a gép, és szakszervíz vitte el az autót. Én benne vagyok úgymond a témában, az autókhoz is értek olyan szinten, hogy tudom mit beszélek. Itthoni másik autóba bele merem tenni a legrosszabb benzint is, mert tudom hogy karbi pucolásnál több gond nem nagyon érhet, csak azzal az autóval én a hegyre közlekedek 5 km-re, nem pedig mindennap használom
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!