Simson S51N -be akkumulátor! De hogyan?
Töltőtekercses gyújtásalaplap (bár talán az N-eseken is 3 tekercs volt, most nem emlékszem), feszültségszabályzó, négyállású gyújtáskapcsoló, nagy kormánykapcsoló (amiről az indexet is kapcsolható), indexvillogtató, féklámpakapcsoló (ha már van akkud, jól jön a féklámpa is), kürt (ez is hasznos), akkumulátor, pár méter vezeték és egy S51B kapcsolási rajz.
Ja, meg kombináltfogó, forrasztópáka, lapos saruk, kézügyesség és türelem. Ha kicsit is van affinitásod hozzá, tudsz kapcsolási rajzod olvasni és nem áll idegenül a kezedben a szerszám, egy délután alatt be tudod kötni. A legfőbb problémát a töltés, pontosabban annak hiánya szokta jelenteni, ezt érdemes még azelőtt megnézni, hogy szétborítanád az egész motort, mert idegesítő dolog a majdnem kész motort széjjelszedni egy a lendkerék delejezése vagy egy használhatatlan töltőtekercs miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!