Motorkerékpár CDI kérdés! Tudnál segíteni?
Olyan ember tanácsára lenne szükségem aki ért a gyújtáselektronikához avagy a CDI-hez.
Van egy Yamaha DT125R motorom és gyárilag le van folytva a CDI. Elmentem a városban eléggé elismert szervízbe és ott nem is hallottak hogy 125ccm motort lefolytanának.
Azt olvastam hogy vagy ki kell nyitni a CDI-t vagy kicserélni hogy a folytás "megszűnjön".
A kérdésem az lenne hogy valaki meg tudná oldani a CDI "kinyitását"?
Amit te mondasz az már az újabb típusokban van ha jól olvastam. Az én motorom 92'-es és olyan cdi kellene bele ami nem folytott vagy a jelenlegit ki kellene nyitni:
ilyesmi kellene nekem, csak ez már úgy tudom hogy a 99' felettiekhez való, nem az öregebbekhez.
Ahogy utánanéztem '91 óta alkalmaz a Yamaha limitációt a CDI egységben a DT125-nél (meg ezen kívül van más fojtás rajta állítólag). Valamelyik oldalon valaki azt mondta, hogy a legegyszerűbb megoldás egy '91 előtti CDI beépítése, persze olyat nehéz szerezni.
Néhányan írják hogy valamilyen vezeték elvágásával és testre kötésével lehetne kiiktatni, de pontos infót nem találtam, kapcsolási rajzot nézegetni meg nincs időm most. :)
Végre valaki képben van! :)
Azt már én is olvastam hogy le kell testelni egy vezetéket de több infót nem írtak róla.
Ha veszek egy régebbi mondjuk ami 1978 vagy 1980-hoz valót akkor az passzolna a jelenlegi helyére?
Egyik leírásában ez szerepel:
VIN CODES
COUNT FROM LEFT TO RIGHT 10 CHARACTERS. Compare the 10th character of your VIN with the chart below.
1980 = A 1981 = B 1982 = C 1983 = D 1984 = E 1985 = F
1986 = G 1987 = H 1988 = J 1989 = K 1990 = L 1991 = M
1992 = N 1993 = P 1994 = R 1995 = S 1996 = T 1997 = V
1998 = W 1999 = X 2000 = Y 2001 = 1 2002 = 2 2003 = 3
2004 = 4 2005 = 5
Ez a VIN code a motor/vázszámot jelentheti?
Már megvan mit jelent.
-------------------
Találtam egy német fórumot ahol írkálnak a CDI-ről hogy ők mit csináltak vele de kb ennyit értettem meg fordító segítségével.
kb ugyan az a probléma áll fenn nálam is mint ezen a videón csak épp az enyém nem szabályoz le:
Itt még van több érdekesség is csak fordítóval még a felét sem értem.
Aztán itt van a DT125 topic ami természetesen szintén német:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!