Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 4 ütemű motort, de milyet?

Acka201 kérdése:

4 ütemű motort, de milyet?

Figyelt kérdés

4 ütemű motort szeretnék, lehetőleg gyorsaságit.

Ami számít:

-Jól nézzen ki

-300e legyen max. átíratás nélkül(használtan)

Az évjárat nem számít, sem a márka, sem a ccm.

Nem száguldozni kell! Típusokat és jó tanácsokat várok!



2012. ápr. 26. 00:00
 1/5 anonim ***** válasza:

Normális választ erre így nem igazán fogsz kapni, mert néhány kérdés nyitva maradt:

- milyen tapasztalatod van? Kezdő motor, vagy már tolod X éve a nagyobb vasakat, stb.

- mire akarod használni? (kizárólag pályázásra, tréleren szállítva, vagy normál közútra, hobbiból hetente egyszer elővenni egy kanyarra, vagy napi szinten hajtani

- mekkora darab vagy? (nem mindegy, hogy 160cm/6ö kiló, vagy 190 centi es 130 kiló, stb..)

2012. ápr. 26. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Meg az sem elhanyagolható, hogy 50-es, 125-ös vagy 999-es motorban gondolkozol...
2012. ápr. 26. 07:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Hali köszi a válaszokat!

-180cm/80kg vagyok

-kezdő motoros friss "A" jogsival(szóval 125ccm v. 250ccm lenne az ideális szerintem)

-hetente 1x-2x max. 50km távolságra kéne

-Kymco Quannon 125 -öt találtam jónak egy hasonlóra gondolok csak régebbire mivel használtan szeretném a max. árat pedig már közöltem. A Honda CBR 125 R jó választás lenne csak akkora tőkém nincs és nem akarok az 1. motoromra 1 millát költeni. 250-es is érdekel de abból csak bikát találtam és nem akarok erős motort mivel nem használnám ki.

2012. ápr. 26. 16:21
 4/5 anonim ***** válasza:

No, akkor ebben az esetben a gyorsasági gépeket akár el is felejtheted. A kezelésük egész más, mint amit megszokhattál, és a "kis" vezetéstechnikai hibákat is súlyosan büntetik ezek a gépek. Kezdő "A"-val olyan gép kell neked, amelyik "megbocsátja" a tévedéseidet, hibáidat.


Írod, hogy nem akarsz "erős" motort. Hidd el, ha van "tartalék" a gépben, akkor max. nem használod ki. Viszont ha szükség lenne rá, de nincs szufla a vasban, akkor cseszheted. Csak a saját példámat tudom említeni, én előtapasztalat nélkül mentem annó közvetlenül "A" korlátlanra, majd szinte azonnal lecsaptam egy tűrhető állapotú (és igencsak kellemes árú) CB500-ra. A gép most 12 éves, én eddig beleraktam kicsit több, mint 30e km-t 4 év alatt (szinte csak városban), és nem bántam meg. A nem túl vad 57ló már mentett meg pár csúnya helyzetben (volt erő "elugrani" az idióta elől), nem nyöszörög az emelkedőn, nem izzad vért, ha autópályára kell menni vele. Városban stabil 4,7-et iszik, és imádom :)


Szerintem gondolkozz el azon, hogy a 400-500ccm tartományból keresel hosszabb távra egy kiforrott, bizonyított, stabil túra/sport túra gépet, ami "normális" karbantartás mellett a világból is kimegy. Kawa ER5 sajnos kiesik (nagyon kicsi lesz neked), Suzi GS500, Honda CB500, stb. vszleg jó választás lehet késő ősszel/tél elején (szezon után szépet zuhannak a használt mocik árai, érdemesebb akkor vásárolni.)


Ha mindenképp maradnál az "alsó" kategóriában (szezon végére simán megbánod :), akkor egy kis "Gina" (suzi GN250) aranyos választás lehet, kicsit "mackósabb" naked egy GSF250 (bandit), De ha találsz egy jó állapotú Honda Jade 250-et, azzal is jól járhatsz. Kymco, háááát... szóval inkább ne.. :)

2012. ápr. 26. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a kielégítő választ. Az biztos, hogy átgondolom az eddig elképzeléseimet. :)
2012. ápr. 26. 23:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!