Arra vagyok kíváncsi, hogy melyik az a kocsi amit a legjobban lehet tuningolni?
Úgyértem, hogy mind külsőre mind belsőre..(de inkább külső)
és mit lenne érdemes venni.. :)
sok mindentől függ az:) maradjunk a külsőnél, motor az mindegy mert szinte bármit beletudsz faragni bármibe
először is nem mindegy hogy milyen stílusban szeretnél, menjünk sorban:
rat style:
alapok: vw t2, vw bogár, golf 1, régi bmwk,
tesco nfs tokyodrift gagyituning spoilerral bucsusszarlámpákkal sportpedállal sportkormánnyal sportgyertyával sportlégszűrővel sportsporttal:
opel calibra, suzuki swift, opel corsa, f astra, golf 3, igazából bármi 0 és 200 ezer forint között
clean/cult:
szinte bármelyik német autó, főként golfok
meg még van egy milliónyi stilus, javasom válaszd ki az autót ami neked tetszik és a saját izlésed szerint alakitsd, ezek a stilusok legyenek csak mérvadóak ne másolj mert a tuning lényege az hogy egyedi legyen( de azért legyen izléses úgyhogy szerintem bármi is legyen az ültesd le vegyél rá szép felnit többi meg maradjon gyári állapotu, motort meg piszkátlasd meg egy SZAKÉRTŐVEL)
Egy trabaton is fel lehet tunningolni így:
Más kérdés, hogy megéri-e, mert a költségekből egy valódi sportautót lehetne venni...
ha rám hallgatsz, nem veszel rá semmiféle lökhárítót, meg ilyesmit, hanem veszel alá egy normális alufelnit, egy kicsit megülteted, és teszel alá egy rendes kipufogót, és esetleg sötétíted az üvegeket. Ettől már eléri a legszebb állapotát az autó.
Egyébként jó lenne tudni, hogy milyen keretek között gondolkodsz, mert ajánlhatunk Toyota Suprát is, ha csak egy Honda Civicre van pénzed.
Szerintem az egyik legjobb tuning alap a Honda Civic vagy CRX Vti.Alapból 160 Le. és csak 1.6 motorral .Egy kis chip,ültetés,sport dob és van egy gyors,szép autód.
Én pár éve vettem CRX Vti-t.Nyáron targa tetőt levettem és iràny a tengerpart.Sajnos el kellett adnom,mert csak 2 üléses és bővűlt a család.
De egyszer,ha lesz hobby autóra pénzem megint veszek egy Vti-t.
csak egy kérdés. Miért jó egy autót cefetekre tuningolni optikailag amíg motorikusan teljesen széria marad?
Nekem egy nagyon szolid kinézetű autóm van. fehér metál fényezés, fekete matt alufelnivel, sötétített üvegekkel, kicsit leültetve.
Viszont motorikusan van benne extra bőven, pl APR turbó,APR benzinpumpa,APR lefújószelep, APR leömlők, APR inter cooler, APR légrendszer carbonból, fém fékcsövek,brembo féktárcsák, fékpofák, billstein lengéscsillapitók, hogy meg is tudjak állni. Ezek mellé van benne 2x4 fejes LI Interceptor lézerblokkoló, BEL/Target Euro 966R radar detektor és természetesen minden olaj a legjobbra cserélve, valamint egy hibátlanul megirt ECU vezérlés. Kivülről egy teljesen átlagos sportos kinézetű autó, belülről viszont több mint 400LE-s állat.
Hidd el, hogy jobban érzem magam ebben, mint egy hatalmas szárnyakkal, spoilerekkel teleaggatott 1.6 benzines autóban.
Szerintem vegyél egy szép szériaautót,ami alapból is turbó motoros és azt pofozd ki, hogy sportos legyen, de a motorház alá pakolj minőségi technikát! Nagyobbat fogsz szólni, mint a többi Tesco parkolóban az autójuk mellett támaszkodó 2-es golfos srác, ezt garantálom!
A lézerblokkoló a tunning része?
Rácsingolni azt igen, arra van lé dögivel de a büntetés az nem gyere be?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!