Motoron kanyarodásnál melyik gumi van kitéve nagyobb terhelésnek?
Hát ez relatíve nem értem kérdés..
Hogy hogy melyik gumi van kitéve nagyobb terhelésnek??
A gumi profiljától mintájától és tapadási felületétől függ.
A terhelés ugyanakkora marad. Az nem mindegy mekkora felületre adja le. Pl egy crossgumi aszfalton kanyarba döntve 1cm en de laza talajba 10 cm-ren. De egy speedmotor aszfalton 5cmen de poron is és ott semmi tapadása. Szóval relatív a kérdés.
Ha meg úgy kéded hogy az első e vagy a hátsó akkor elárulom mind a kettő kb ugyanolyan terhelést ham csak nem egy irányból és nem egy időben.
Az első fékezésnél 100% kanyarban 70% A hátsó gyorsulásnál 100% kanyarban 100% fékezésnél 50% terhelést kap körülbelül.
Ez attól függ, hogy beleülsz egy kanyarba és kigyorsitasz,vagy az egész kanyarban húzod neki, mert akkor a hátsókeréken lévő, ha viszont fékezel akár csak motorfékkel is, akkor az első!
Amúgy,ha attól tartasz, hogy kicsúszik valamelyik,esélytelen egy átlagos használónak,hacsak nincs por/kő az úton.
NICO
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!