Musztáng Dupla Turbóval?
Ébredj fel, már megint a bilibe lóg a kezed. Lépj ki szépen a Need for Speed-ből, térj vissza a valóságba.
Ha musztángba szeretnél dupla turbót rakni, akkor rossz helyen keresgélsz, az "Állatok" kategória feljebb van. Csak vigyázz, meg ne rúgjon szegény jószág, mikor éppen beleműtöd a turbót, mert eléggé makacs.
A musztáng ugyanis az észak-amerikai vadlovat jelenti, az autó neve helyesen: Mustang. Még helyesebben: Ford Mustang. A 2010-es és 2011-es modellévű változatok között van gyárilag feltöltött: a Shelby GT500 V8-as motorján jókora kompresszor figyel, növelve a teljesítményt és a fogyasztást.
Ha ez neked nem jó, vannak még különböző nagyobb teljesítményű változatok mindenféle tuningműhelyektől. Ezek készek, nem kell velük kísérletezni és majd' mindegyik feltöltött motorra épül.
De tudom, az egyedi építés is jó. Nos, nem lesz egyszerű és olcsó játék. Most hirtelen csak egy pontos árat találtam: a Roush a Stage 3 nevű (nagyon nem játékszer) kitjét 16.800 dollárért vesztegeti a tengerentúlon a Mustang árán felül. Valószínűleg egy hasonló nagyságrendű "házi" átépítés sem lesz olcsóbb, mert sok mindent kell egyedileg legyártani, esetleg lesz, aminek többször kell majd nekifutni, mire sikerül. De egy vállalkozó kedvű tuningműhelyben jó eséllyel meg tudják neked csinálni.
Pontosan, ahogy az első ja, és a jól összerakott gyári blokk átalakul egy üzemórás magas karbantartásigényű benzintemetővé, amit csak versenypályán tudsz kihasználni.
Egyrészt.
Másrészt meg tényleg zárd be a Need for Speedet, vagy legalábbis ne az ott tanultak alapján akarj tuningolni.
XD...
Tuningpack/ stage2 install /.. enter.. enter..
Ha meg tényleg van pénzed de eszed nincs akkor utald a lóvét és hozd a kocsit. Én sugárhalytóműt is teszek bele ha most az a trendi.
Köszönöm szépen a válaszokat.Elsőnek is azért írtam a Musztángnak,mivel ez a magyar megfelelője... ,ha már itt tartunk és kötözködni akartok akkor a kompresszor angol megfelelője supercharger,de szerintem nem itt van a lényeg hogy magyarul vagy angolul írsz valamit,de ha ettől jobb akkor vedd úgy hogy mindent angolul írtam :)
Nem most pörgettem ki a Need for Speed-et csak pusztán van egy 2011-es Ford Mustang GT-m és ezt szeretném erősebbé tenni. Tisztában vagyok hogy mi az a Shelby Mustang GT 500, ugyanis én nem csak képekről látom, hanem vezetem is ezt az autót. Nekem csupán annyi volt a kérdésem hogy Magyarországon foglalkozik-e valaki ilyenekkel,mert Amerikába bármilyen meglepő van olyan tuning műhely ahol a Shelby-be raknak kompresszor mellé még 2 turbót, szóval nem bilibe lóg a kezem,ez a valóság csak érdekel, hogy Magyarországon is megoldható ez vagy külföldről kell elintéznem. A válaszokat előre is köszönöm,és legyetek szívesek a kérdésre reagálni, a töltelékkel én is tisztában vagyok :)
Talán én vagyok itt az egyetlen aki ért is az autókhoz! ((mármint ezen a téren))
-De ha te értesz hozzá azt áruld el minek a charger mellé turbó?? Én nem akarlak fikázni csak konstatálom hogy a turbófeltöltő és a kopreszor lényegében ugyan az...
Gyakorlatilag annyi az előnye a supercharger-nek (már ha le tudod helyesen írni)... hogy nem a kipufogógáz áramlását fogja vissza. Szóval normális ember nem teszi a 2 dolgot egymás mellé. Lehet kapni iszonyatos teljesítményű chargereket mért butítanád vissza turbóval??
Másrészt a turbó nagy fordulatszámon dolgozik és úgynevezett turbórést hoz létre.(amivel nehéz jól bánni) A cherger főtengelyről üzemel kisebb töltésrést hoz létre és nagyobb hatékonysággal dolgozik valamint közvetlenebb..
Szóval gigantikus a hülyeség a 2 összehozni!!
A turbó hajlamos a túltöltésre hirtelen gázevéterkor.. Ezt a turbósoknál lefúvószeleppel oldják meg. Lefúj hogy ne robbanjon szét a motor a fölösleges túltöltéstől.
Feltöltők közé sorolhatjuk a nitró oxidos autókat is. Ez Magyarországon abszolult nem terjedt el. Pedig régi találmány a 2 vh vége felé a régi vadászrepülő motorok felpörgetésére használták. A legegyszerűbb megoldás ami csak létezik minimális átalakítást igényel a kocsi mororja. (Mükdése) Összehúzza a benzin és az oxigén molekulákat így több-et bír a motor beszívni A robbanás a hengerbe sokkal nagyobb lesz ezáltal. A nitro oxid önmagába közelében nincs a benzin vagy a gáz robbanékonyságának. Mit szeretnél még tudni? Remélem válaszoltam. Küld át az autód motorkódját (ha létezik) megmondom mit kell cserélni és meddig lehet húzni.
Amúgy meg elárulok egy nagy titkot. A v motorokat csak 2 turbófeltöltővel lehet tölteni mivel 2 oldalt van a 3-3 vagy 4-4 hengernek a kipufogóleömlője.
Ha meg továbbra is azt állítod hogy musztángod van és ennyit nem tudsz róla akkor téged vagy átvágtak vagy több pénzed van mint eszed... Már ne sértődj meg.
Én nem vagyok autószerelő csak egy külvárosi NightRacer.... minden jót...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!