Luxusautóknál ez az elválasztó fal típus milyen hangszigeteltséget ad?
Személyes tapasztalatom nincs, mert még nem ültem ilyenben (nem jöhet össze mindenkinek tökéletesen az élet), de valószínűleg tud annyit, amennyire szükség van. Az ilyen autóknál már ezekre a apróságokra is figyelni kell, azért kerülnek sokba.
Egy üzleti megbeszélést mondjuk aligha tud kifülelni a sofőr, de ha a két kőgazdag olajsejk elkezdi ölni egymást a hátsó ülésen, hogy melyiküknek van több tevéje, azt azért meghallja elöl a "szolganép" is.
Vékonynak tűnik, de nem az. Mivel autóban használják, ezért biztonsági üveg, tehát nem 1-2 mm-es ablaküvegről van szó, hanem vastagabbról. Ezen kívül nincs is teljes csend az első szektorban: a motor - még ha jó is a hangszigetelés - csak zenél egy kicsit és a nagy tengelytáv miatt a hátsó sorban utazó delikvensek is jóval messzebb vannak, mint egy átlagos autóban. Ráadásul a jókora hátsó térben puha kárpitok vannak, amik ha lehet, inkább elnyelik a hangot, ezért visszaverődő hanghullám alig jut el a válaszfalhoz, csak a nagyságos úrtól/asszonytól közvetlenül érkező hangokat lehetne ott elöl hallani. Ha két ember egymáshoz beszél a hátsó sorban és nem üvöltöznek, elöl lehet, hogy hallható, hogy beszélnek, de aligha lehet érteni, mit mondanak.
Hidd el, ebben az árkategóriában már figyelnek ilyen apróságokra is, főleg ilyen felhasználású autóknál. No és persze az utasoknak is lehet annyi eszük, hogy nem autóban ülve diktálják le egymásnak az interkontinentális rakéták indítási kódjait.
Ez nem üveg, hanem akrill.
És valószínűleg annyira nem vékony, hogy golyóálló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!