Az 1977-es debrecenből annakidején hozzot 1200 ladám melegen alig indul hidegen elsőre miért?
Dús lehet a keverék, ami hidegen szükséges is, melegen meg már nem jó..
Be kell állítani a karburátornál az üresjárati keveréket.
Ez egy bizonyos mértékig típushibája a Ladáknak. A benzincső végigsétál a motor mellett, a karburátor pedig egy oldalon van a kipufogóval, ezért igen könnyen alakul ki gőzzár a benzincsőben vagy az úszóházban. Érdemes megnézni az úszóház szellőztetőszelepét, ha nem nyit ki, akkor ez a gőzzár nem is nagyon tud megszűnni.
De ezen kívül lehet még túlságosan dús alapjárati keverék (ilyenkor jellemzően csak a gázt nyomva indul), esetleg problémás gyújtótrafó (melegen megnő az ellenállása, alig van szikra, az indítómotor áramfelvétele mellett meg teljesen eltűnik).
Nekem is egyből az ugrott be erről, hogy a karbit kéne beszabályozni. De lehet más oka is, ahogy előttem írták. Így látatlanba nehéz megmondani.
Amúgy a mi Ladánk '78-as, Budapestről (Csepel) hozott. Mindmáig az első egy egyetlen tulajdonos birtokában van, 68000km-rel, végig garázsban tartva. :D
De ilyet még nem produkált.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!