Miért nem éri el a 100 km/h-t a 150-es ETZ-m?
Egy 150-es ETZ-m van, a 90 km/h-t bármikor eléri, e fölött már nyögvenyelősen, a bűvös 100 km/h-t csak nagyon-nagyon nagy szélcsendben vagy hátszélben futja meg, egyszer a max volt 105 km/h vagy 2 km húzatás után egy lejtőről, de azt utána sík úton is megtartotta. Van akinek a 125-ös(!) megy mindenféle tuning nélkül 110-120-at, ez meg 150 ccm de baszik menni...
100 köröl mikor a fordulat olyan 5800-6000 rpm körül van akkor beszaggat, kihagy, ez miért van? Ha jön a szaggatás akkor ott a vég, nem gyorsul tovább, nemrég volt megszakító csere. A tietek mennyit megy?
Az eddigi válaszokat kiegészíteném azzal hogy a porlasztó beállítását meleg motornál végezd. Énnekem is mondták hogy üzemmeleg motornál kell és gondoltam hogy én csak faluba meg szomszéd faluba járok vele és csak úgy probáltam beállítani hát nem ment. De egyszer 1 órás út után akkor pöpecre sikerült belőni. A gyertyáról annyitg hogy még szerencsére árulnak Isolatort így tedd bele azt amit gyárilag előirnak írják szar az isolator az ngk meg jó. Nekem semmi bajom az NGK-val de az Isolator 260-as a legjobb. Am szerintem a gyujtás lesz baja mert akkor nem pörög ki rendesen. Am a kompressziot azt tényleg nézd meg.
Azt ajánlom nézz utána a dolgoknak gyujtás és porlasztó beállítás mert a levegő megvan hogy gyárilag mennyi fordulat ki de az sem mindig jó. annyit kell kitekerni amíg már nem emeli tovább a fordulatot meg a súbertűt is lehet állogatni. Hát röviden úgy ennyi
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!