Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem éri el a 100 km/h-t...

Miért nem éri el a 100 km/h-t a 150-es ETZ-m?

Figyelt kérdés

Egy 150-es ETZ-m van, a 90 km/h-t bármikor eléri, e fölött már nyögvenyelősen, a bűvös 100 km/h-t csak nagyon-nagyon nagy szélcsendben vagy hátszélben futja meg, egyszer a max volt 105 km/h vagy 2 km húzatás után egy lejtőről, de azt utána sík úton is megtartotta. Van akinek a 125-ös(!) megy mindenféle tuning nélkül 110-120-at, ez meg 150 ccm de baszik menni...

100 köröl mikor a fordulat olyan 5800-6000 rpm körül van akkor beszaggat, kihagy, ez miért van? Ha jön a szaggatás akkor ott a vég, nem gyorsul tovább, nemrég volt megszakító csere. A tietek mennyit megy?



2012. ápr. 7. 18:30
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Nekem 125-ös MZ-m van, eddig 90-100-at sikerült kifacsarnom belőle szélben. Amúgy nem nagyon szoktam neki húzni.
2012. ápr. 7. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
76%
kondenzátor csere,de elöször nézd meg ,hogy a kompresszió megfelelö-e ,utána normális gyujtásbeállitás és a karbi is be legyen löve akkor a 120-at simán kell egy személyel vinnie
2012. ápr. 7. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Nem vagyok nagyon hozzáértő, de a kondenzátornak mi a szerepe és mennyibe kerül? Tényleg lefojthatja ennyire?
2012. ápr. 8. 12:37
 4/11 A kérdező kommentje:
Szaggatáshoz van köze?
2012. ápr. 8. 12:37
 5/11 anonim ***** válasza:
Lehet hogy kopott a henger és nincs megfelelő kompresszió, a gyújtás, gyertya is sokat számít. Nekem ETZ 125 -öm van sík úton max 105-110
2012. ápr. 8. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
igen van köze a kondenzátornak a szaggatáshoz,pár száz forintba kerül/anélkül a gyujtásod sosem lesz jó/
2012. ápr. 8. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Egy hozzáértő mennyi idő alatt cseréli ki a kondenzátort? :)
2012. ápr. 9. 08:36
 8/11 anonim ***** válasza:
5-10 perc.
2012. ápr. 9. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 Hodula Máté válasza:

Az eddigi válaszokat kiegészíteném azzal hogy a porlasztó beállítását meleg motornál végezd. Énnekem is mondták hogy üzemmeleg motornál kell és gondoltam hogy én csak faluba meg szomszéd faluba járok vele és csak úgy probáltam beállítani hát nem ment. De egyszer 1 órás út után akkor pöpecre sikerült belőni. A gyertyáról annyitg hogy még szerencsére árulnak Isolatort így tedd bele azt amit gyárilag előirnak írják szar az isolator az ngk meg jó. Nekem semmi bajom az NGK-val de az Isolator 260-as a legjobb. Am szerintem a gyujtás lesz baja mert akkor nem pörög ki rendesen. Am a kompressziot azt tényleg nézd meg.

Azt ajánlom nézz utána a dolgoknak gyujtás és porlasztó beállítás mert a levegő megvan hogy gyárilag mennyi fordulat ki de az sem mindig jó. annyit kell kitekerni amíg már nem emeli tovább a fordulatot meg a súbertűt is lehet állogatni. Hát röviden úgy ennyi

2012. ápr. 24. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Hodula Máté válasza:
Azt még elfelejtettem hogy a gyári beállítások jók lennének de ezeket motorkat 88-as oktánszámú benzinre tervezték aminek más a sürítési arány és más az előgyujtás ezért nem jók feltétlen a gyári beállítások ezért kell állogatni. Meg még azt hogy van aki arra esküszik hogy 40-es vagy 33-as keverékkel megy és az jót tesz a motornak. Nekem 50-essel megy és semmi baja tökéletesen megy.
2012. ápr. 24. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!