2T motorknál ha nincsen megfelelő fojtás a kipufogóban csökkenhet magas fordulatszám tartományban az erő?
Van egy simsonom amin 60/4es henger van. 14es lánckerék gyári karbi 75ös fúvókáva babetta gyujtéssal.
a gond az hogy mikor gyorsítok magas fordulaton elfogy az erő. Nagyon hamar. 73 a vége. Épp hogy több mint egy erősebb gyárié. Ez így nem jó. Csak nem tudok hogy a kipuff fojtás hiánya miatt fogyhat-e el a z erő fenrt...
#3. vagyok. A magas fordulatszámnak akkor sem kedvez a nagyobb fojtás mert a motor ha nagyon le van fojtva nem tud magas fordulatszámra felpörögni, alacsony fordulatszámon azért kell a fojtás hogy a hengerbe beérkező friss keverék a hengerben maradjon és ne távozzon onnan égés nélkül.
Vegyük megint pl.: a power szelepet és a rezonátort a poweres rezonátoros motorok rezonátorát általában úgy hangolják hogy az magas fordulatszámon legyen kottás de ez azt ez azt eredményezi hogy alacsony fordulatszámon gyenge lenne ezért alkalmazzák a power szelepet ami alacsony fordulatszámon fojtást ad a motornak ami által alacsony fordulatszámon is lesz ereje a motornak amikor pedig a motor eléri a rezonancia fordulatszámot a powerszelep kinyit hogy ne gátolja a motort a magas fordulatszám elérésében.
Sziasztok. Nem bolti 60/4 tervezet faragott henger.
A kipuff nem hozzá tervezett hanem nem tudom mennyire ismeritek a Tuji féle minitunigos kipufogót. Na az van rajta. Eetleg ha gondoljátok beteszem a kipuff rajzát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!