Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2T motorknál ha nincsen...

2T motorknál ha nincsen megfelelő fojtás a kipufogóban csökkenhet magas fordulatszám tartományban az erő?

Figyelt kérdés

Van egy simsonom amin 60/4es henger van. 14es lánckerék gyári karbi 75ös fúvókáva babetta gyujtéssal.

a gond az hogy mikor gyorsítok magas fordulaton elfogy az erő. Nagyon hamar. 73 a vége. Épp hogy több mint egy erősebb gyárié. Ez így nem jó. Csak nem tudok hogy a kipuff fojtás hiánya miatt fogyhat-e el a z erő fenrt...


2012. márc. 31. 20:06
 1/6 anonim ***** válasza:
52%
Csökkenhet. A 2T motor különösen érzékeny erre, fojtás hiányában az elégetlen üzemanyag egyszerüen kiáramlik a kipufogón.
2012. márc. 31. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Az miatt is, illetve az miatt is, ha a kipufogó nem oda van tervezve, ahol a henger "jól érzi magát". Ki csinálta a hengeredet? Bolti 60/4? Érdemes lenne terveztetni rá egy rezót, mert gyári kipuval nem is fog többet menni a motor, az gyári karakterisztikájú hengerhez van tervezve, ha egy kicsit is forgósabb hengert raksz rá, már nem lesz meg az összhang.
2012. márc. 31. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
A fojtásnak inkább alacsony fordulatszámon van szerepe, magasabb fordulatszámon kevésbé, pl.: a póver szelepet is azért építik a motorba, hogy kisebb fordulatszám tartományban fojtsa a motort, de az is a felső fordulatszám tartományban teljesen nyitott.
2012. márc. 31. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
De a powereseknél ott van a rezó ami magasabb fordulatszámon segíti elő a jobb égést.
2012. ápr. 1. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

#3. vagyok. A magas fordulatszámnak akkor sem kedvez a nagyobb fojtás mert a motor ha nagyon le van fojtva nem tud magas fordulatszámra felpörögni, alacsony fordulatszámon azért kell a fojtás hogy a hengerbe beérkező friss keverék a hengerben maradjon és ne távozzon onnan égés nélkül.

Vegyük megint pl.: a power szelepet és a rezonátort a poweres rezonátoros motorok rezonátorát általában úgy hangolják hogy az magas fordulatszámon legyen kottás de ez azt ez azt eredményezi hogy alacsony fordulatszámon gyenge lenne ezért alkalmazzák a power szelepet ami alacsony fordulatszámon fojtást ad a motornak ami által alacsony fordulatszámon is lesz ereje a motornak amikor pedig a motor eléri a rezonancia fordulatszámot a powerszelep kinyit hogy ne gátolja a motort a magas fordulatszám elérésében.

2012. ápr. 1. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Sziasztok. Nem bolti 60/4 tervezet faragott henger.

A kipuff nem hozzá tervezett hanem nem tudom mennyire ismeritek a Tuji féle minitunigos kipufogót. Na az van rajta. Eetleg ha gondoljátok beteszem a kipuff rajzát.

2012. ápr. 1. 10:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!