A Credo ec12-es buszoknak miért olyan fura az alapjáratuk?
Az egy igen elcseszett konstrukció :D
50 éves 1 hengeres motorom alapjárata egyenletesebb XD
Meg persze a hangja is normális.
Nemtudom hogy rossz-e.
De stabil alapjárat az nincs ahogy hallani szoktam.
"Magyar gyártmány! Mit vártál?" Az iveco motor nem magyar gyártmány.
Egyébként sok credonak furcsa az alapjárata, de ez tök normális. Mondjuk nem egy csúcs minőségű buszok, de én szeretem.
Én tegnap utaztam először ilyen busszal.
Elővárosi busznak, agglomerációban 20-30-40km-es távolságokra oké, de nem egy Budapest-Pécs közötti gyorsjáratnak az M6-oson! Nem is értem ezt hogy gondolták tegnap. Eddig mindig új Scaniákat szoktak küldeni. Tegnap meg ezt.
3 és fél órán keresztül irtó kényelmetlen. Egy kínzással ért fel ebben végigülni. Légkondi nincs. Szerencsére az ablakok nyithatóak. De így meg óriási hangzavar volt a menetszéltől.
Viszont, amin meglepődtem, hogy elég jól ment. Lehet, hogy a kis kaszni miatt elég a kis motor is. Tolta neki szépen 90-100-zal.
"Ja, csak egy M.A.N vagy Merci busznak a nyomába se ér egy credo sem!!!"
Elfelejtetted figyelembe venni, hogy 1 M.A.N. vagy Merci busz árából 2 Credot lehet venni. Egyébként miben nem ér nyomába? Részletezhetnéd egy kicsit, ha már szakvéleményt nyílvánítassz. Nálunk a sofőrök szeretik a Credot - persze nem lehet neki úgy odalépni mint az Intouronak, de ennek ellenére hegymenetben is jól boldogul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!