Szeretnék venni egy Lada 1500 kockát?
Hogy mivel lehetne növelni a teljesítményt? Pénzzel. Sok-sok pénzzel. Lehet belőle 160 lóerős szívómotoros vadállat, akaszthatsz rá turbót, mehet bele 84-es löketű Niva-főtengely, aztán fúrhatod, ameddig engedi a hüvely és majd' kétliteres erőforrásod lesz. Vagy bele lehet erőltetni valamelyik kétvezérműtengelyes Fiat-blokkot. Minden attól függ, mennyi pénzt szánsz rá.
Az 1.7-es Niva-motor nyomatékosabb, bizonyos helyzetekben ez jobb. Csak a karburátoros változat ritka itthon, a befecskendezőssel meg sok macera van, mire mindent úgy kötsz be, hogy működjön is. Ráadásul a papírmunka sem egyszerűbb vele.
De jó lenne, ha lennének elképzeléseid. Mennyit szánsz rá, mit szeretnél elérni (nagyobb teljesítmény, nagyobb nyomaték, mindkettő), hol használnád az autót (utcára másképp lehet átalakítani az autót, mint amatőr ökörködésre vagy versenyre) és így tovább.
GTI Golf motor egy az egyben felcuppan a váltóra csak keresztben áll majd.
Ennél olcsóbb megoldás nem létezik a Lada teljesítménynövelésre.
Tapasztalataim szerint.
:@)
Igen,keresztben.
Több ilyet is építettem anno.
Két utolsó hitetlenkedő okostojásnak az 5. képet ajánlanám figyelmébe.
:p))
Láttam már Golf motorteret, tudom, hogy keresztben áll benne a motor. Csakhogy a Golfban a váltó is keresztben áll, úgy csatlakozik a differenciálműre. A Lada váltója viszont hosszában csücsül a torpedólemez mögött, így ha ráerőlteted a Golf-motort, az is hosszában fog állni.
(hacsak nem úgy értetted, hogy eredeti irányához képest áll keresztben).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!