El lehet távolítani, vagy kikapcsólni a kocsiból az ABS-t?
Megkeresed a biztosíték táblát, és kiszeded az ABS-ét.
Amúgy minek akarod kikapcsolni ?
Tévedsz, nem arra találták ki. Azért van, hogy irányítható legyen a jármű fékezés közben!
Egyébként ja, biztosíték ki.
Ha az első kerekek fékezéskor megcsúsznak az autó irányíthatatlan lesz. Valamint egy pici nő a féktáv. De azért ez annyira nem jelentős.
ABS meggátolja hogy megcsússzanak az első kerekek. Szóval ha gáz van és bele taposol s fékbe akkor működő ABS-el még kormányozni is tudod sz autót. És ha ezen múlik hogy nekimész-e valaminek akkor bizony jó dolog az ábéesz.
Az ABS legfőképp tényleg arra van hogy fékezéskor is irányítható maradjon az autó, de mivel tapádhatár közelében tartja ezért rendes uton RÖVIDEBB lesz a féktáv, mert nem csúszik előre hanem tapad (fizika: tapadási surlódás stb), viszont mint mindennek ennek is vannak hátrányai, havas uton bizony hossszabb lesz a féktáv.
Viszobt nekem is lenne kérdésem, milyen autókban van a szutyok 2 körös?
A kétkörös ABS többnyire a középkategóriás autókban, tehát az autók nagyrészében. Focus, Megane, Fabia, Thalia,polo, sorolhatnám. Ezek mind 2 körös ABS-el ellátott autók. Csak a felsőkategóriás autókba teszik a 4köröset, többnyire amibe ESP van, mivel szorosan összetartozik az ABS és ESP a sodródás és megcsúszás korrigálására a kerekek fékezését használja az elektronika, és itt kötelező a 4 kör, hogy külön külön tudja fékezni a belső íven lévő kerekeket sodródáskor...
Ha kell kifejtem értelmesebben is:)
Nico
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!