Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » El lehet távolítani, vagy...

El lehet távolítani, vagy kikapcsólni a kocsiból az ABS-t?

Figyelt kérdés
2012. márc. 22. 16:08
 1/9 anonim ***** válasza:

Megkeresed a biztosíték táblát, és kiszeded az ABS-ét.

Amúgy minek akarod kikapcsolni ?

2012. márc. 22. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Kössz... Csak mert földes úton eléggé megnöveli a féktávot és álltalába földesen járok.
2012. márc. 22. 16:37
 3/9 anonim ***** válasza:
Miért növelné meg? Hiszen épp arra találták ki hogy rövidebbé tegye, nem?
2012. márc. 22. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Tévedsz, nem arra találták ki. Azért van, hogy irányítható legyen a jármű fékezés közben!

Egyébként ja, biztosíték ki.

2012. márc. 22. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Ha az első kerekek fékezéskor megcsúsznak az autó irányíthatatlan lesz. Valamint egy pici nő a féktáv. De azért ez annyira nem jelentős.

ABS meggátolja hogy megcsússzanak az első kerekek. Szóval ha gáz van és bele taposol s fékbe akkor működő ABS-el még kormányozni is tudod sz autót. És ha ezen múlik hogy nekimész-e valaminek akkor bizony jó dolog az ábéesz.

2012. márc. 22. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Biztosítékot kapd ki,jól mondják. Illetve annyit még hozzátennék, hogy vannak 2 és 4 körös ABS-ek. A 2 körös gyakorlatilag használhatatlan csúszásnál, mert ha megcsúszik a jobb első kereked, akkor a jobbat is és a balt is blokkolja az ABS.A 4 körös nagyon jól használható,de ABS nélkül izgibb :D Terepen meg had csússzon a kocsi!
2012. márc. 22. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Akkor lenne egy kerdesem nekem is: Hoban ABS jo vagy rosz? Mert ha a kerek tovabbgordul a hobuckan amin a megcsuszni keszulo kerek osszetolna es megkapszkodna rajta, akkor rontja a fekhatast a folyamatos gordules hiszen az auto sulypontja nem fog megvaltozni ami elengedhetetlen hoban, es szaraz uton is ahoz hogy az elso kerek kepsek legyenek lelasitani az autot. Nekem ezt egy olyan ember mondta aki mar tulvan a 1.5 millio kilometeren, jart busszal teherautoval, es most kamionnal. Es sajnos ezt tapasztalta. Persze azt hozzatette, hogy azert havas uton gyakorlat nelkul mindegy hogy van ABS vagy nincs mert ugysem tudjak felmerni a veszelyt.
2012. márc. 24. 07:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Az ABS legfőképp tényleg arra van hogy fékezéskor is irányítható maradjon az autó, de mivel tapádhatár közelében tartja ezért rendes uton RÖVIDEBB lesz a féktáv, mert nem csúszik előre hanem tapad (fizika: tapadási surlódás stb), viszont mint mindennek ennek is vannak hátrányai, havas uton bizony hossszabb lesz a féktáv.


Viszobt nekem is lenne kérdésem, milyen autókban van a szutyok 2 körös?

2012. márc. 29. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

A kétkörös ABS többnyire a középkategóriás autókban, tehát az autók nagyrészében. Focus, Megane, Fabia, Thalia,polo, sorolhatnám. Ezek mind 2 körös ABS-el ellátott autók. Csak a felsőkategóriás autókba teszik a 4köröset, többnyire amibe ESP van, mivel szorosan összetartozik az ABS és ESP a sodródás és megcsúszás korrigálására a kerekek fékezését használja az elektronika, és itt kötelező a 4 kör, hogy külön külön tudja fékezni a belső íven lévő kerekeket sodródáskor...


Ha kell kifejtem értelmesebben is:)


Nico

2012. márc. 30. 04:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!