Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S50-ben mennyinek kéne...

Simson S50-ben mennyinek kéne lennie a kompressziónak?

Figyelt kérdés

és mi az a nyomás, ami alatt már aztmondjuk hogy nem

az igazi,gyenge ?


2012. márc. 10. 10:38
 1/6 anonim ***** válasza:

1:10.

9 körül már gyenge.

2012. márc. 10. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
1:9,2 a gyári. csak kérdés te ezt hogy gondoltad hitelesen lemérni?
2012. márc. 10. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 pucuka69 ***** válasza:
az 1:10 meg 1:9.2 ezek sűritési arány értékek. A kompressziót k.mérővel mérjük, és bar-ban adja meg, a sűrítés végén lévő nyomási értéket. De hogy ennek simonál mennyinek kell lenni, azt sajna nemtudom. ;)
2012. márc. 11. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 pucuka69 ***** válasza:
a 9:15ös vagyok. Közben utána néztem, a sűrítési végnyomásak 7és 8 bar között kell lennie. Ha 7 alá esik,akkor már gyenge. A kompresszió arány 1:9.5 nem fog változni,mert a dugó mindig ugyan olyan arányban nyomja össze a keveréket a hengerben. Csak akkor változik,ha leköszörülsz a hengerfejből(1:10 körülre) vagy házilag alápakolsz a hengerfejnek(de azt meg minek?akkor csökken az érték) a kompresszió (sűrítési végnyomás) viszont a hengerfal és a dugó gyűrűk kopásával egyenes arányban csökken. De ezt csak kompresszió mérővel tudod megmérni.
2012. márc. 11. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
már elnézést,de mi is ez a kompresszió? sokat hallom hogy az én motoromba kevés. de mit értünk ez alatt? vagy mi befolyásolja?
2013. ápr. 25. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

#5-ös hozzászólónak


A kompresszió nyomást jelent. Önmagában ez nem jelent semmit.


A sűrítési végnyomás “bar”-ban kifejezett nyomásérték, amit a gyertya menetébe csavart nyomásmérő műszer mutat, ha nyitott fojtószelep mellett önindítóval forgatjuk a motort. Dieselek esetében nincs klasszikus értelemben vett fojtószelep, hiszen nem mennyiségi, hanem minőségi szabályzás szerint működnek, így a hengertérfogatnak és az adott pillanatbeli feltöltési nyomásnak megfelelő mennyiségű levegő mindig bekerül a motorba. Benzinesek esetében pedig azért fontos, hogy padlógázon indítózzon az ember, mert ha a fojtószelep részben zárva van, akkor az, mint a nevéből is adódik, fojtásként fog funkcionálni és a műszer nem a valós értéket fogja mutatni.


A sűrítési viszony két térfogat hányadosa, így esik ki a mértékegység. Képlet szerint pedig, a körfolyamatok jelöléseit felhasználva, ε=V3/V2. Vagyis a számlálóban a hengertér AHP-i térfogata áll, míg a nevezőben ugyanez, csak a FHP-i helyzetben.

2017. aug. 16. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!