Hozzá értők segitenétek? Régebbi 1989-2003-ig gyártott suzuki swift
Figyelt kérdés
némelyik főként 1.3-as 8v-s nél hallotam pár dugatyú szoknya törésröl (amit autószerelők is megerősitetek hogy előfordulhat) megtudnátok mondani hogy ez 2002-es 1.3-as 16v (G13BB motorkód) nál is előfordul? valami olyasmi hallotam hogy a olaj lehuzó gyürű alatt nem furratok hanem vájatok vannak azért fordul elő ha hülyeséget irtam bocsi2012. márc. 6. 11:35
1/4 anonim válasza:
A szoknyatörés bármilyen autónál előfordulhat. Kopott dugattyú+hajtókar+főtengely csapágy... Szétkopott motorokra jellemzőek. 300E+Km.
2/4 nyugatnepeblogterhu válasza:
mondom a tutit! Nekem volt dugattyú szoknya törésem (2001 1.3as swift) Ez sajna egy típushiba ennél az autónál(erős traktoros kopogás a motortérből), de én úgy tudom a 2002-es modelleknél már másmilyen a dugattyú, és meg van fúrva a gyűrű. De ez nem tuti, hívd fel a gyárat! Újítani akartak a japcsik, csak sajna balul sült el. Végül is a régi dugattyúknak is jól kellene működniük, csak nem kell hajtani a motort. Egyébként nekem motorcserét ajánlottak, én meg beintettem, hogy persze, és mi a garancia, hogy azzal nem járok e ugyan úgy! Szétszedtük ismerősömmel, és kicseréltük a törött dugattyút! Most egyenlőre megy, de a márkaszervizben azt mondták, hogy minden egyes dugattyú szét fog törni és így mind a 4et ki kell cserélni, és akkor inkább vegyek új motort, pufff... Én meg azt olvastam a forumokon, hogy általában a 3-dik hengernél szokott eltörni a dugattyú! A lényeg, hogy ne engedd magad átverni, vigyázz a márkaszervizekkel, nagyobb műhelyekkel, mert lehúznak, ugye köztudott. És ami még fontos, hogy ne hajtsd túl a swiftet, légy vele óvatos, és akkor hátha nem következik be a baj. Egy úgy fúrott dugattyú egyébként 12 ezer FT. Ha van pénzed rá cseréltesd ki és már is hajthatod... Kinek mire van igénye...
3/4 anonim válasza:
Száz szónak is egy a vége. A g13bb kódú motornál már új fajta dugattyúk vannak. Ezek már nem törnek. A g13bb jelű motortól sokan azért ijednek meg mert, ha sokat áll az autó. Akkor beszáradnak a szelepszár sepiális gumi szimeringek. És az első párszáz kilométeren hideg motornál ad egy kis füstöt. Kb 3-5 másodpercig. De ez rendszeres használatnál elmúlik.
4/4 Bak01ter válasza:
2000-es évjáratú swift, 410000/négyszáztíz!!!/ ezer km ,1.3 motor, ebből kb 80000-100000 km padlógázon,teljes fordulattal.(160-170km/h) Másodikban 120!-nál tilt, többször próbálva.Kipufogót eszi,motor NO PROBLEM!!!! Még szelep se volt állítva.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!