Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri shell v power racinget...

Megéri shell v power racinget tankolni?

Figyelt kérdés
2009. jún. 8. 09:49
 1/9 anonim válasza:
100%
nem éri meg,drágább és semmivel nem jobb.mindig azt tankold ami az autohoz van rendelve!
2009. jún. 8. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

drágább de nekünk 1 literrel kevesebbet fogyaszt vele az autó.

alapból: 8*276 = 2208

így: 7*295 = 2065

Összességében tehát a mi autónk jól megy vele,nekünk megéri.

2009. jún. 8. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Kopogásérzékelős motor esetén lehet, hogy megéri, mert a V-Power magasabb oktánszámú, mint a 95-ös benzin, ezért a kopogásérzékelő nagyobb előgyújtást enged meg a motornak, mikor ilyet tankolsz. Egyébként nem biztos, mert hiába töltesz jobb benzint a motorba, mint amilyenre tervezték, ha az erőforrás nem használja ki...
2009. jún. 8. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Egyszer kipróbáltam (a benzinkutas rábeszélt, mert neki megérte), de akadozott tőle a motor. Ez volt reggel, este (450 km után) ugyanott tankoltam 95-öst és azóta (kb. 1 éve) semmi baj nincs.
2009. jún. 8. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:
Képzeld,egyszer láttam egy öreg papát a mamával és az öreg Vw Bogárral behajtott a shell kútra és tele töltette Shell V-powerrel ,valószínű megérte neki??szintem nem nagyon.pff
2009. jún. 8. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Minden autóhoz meg van adva hogy milyen benzint kell tankolni. Ha 91-est (régen volt) akkor hiába tankolsz bele 95-öst vagy 98-ast, nem fog tőle jobban menni, ugyanis ez az oktánszáma. Az oktánszám azt határozza meg, hogy mekkora nyomást bír ki, illetve mekkora hőfokon gyullad be magától. A korszerű autók képesek a motor előgyújtását szabályozni, de csak visszafelé! Tehát a 91-es motor nem fog alkalmazkodni a 95-öshöz mert az neki így is megfelel, ám ha egy 95-ös motorba 91-es benzint öntesz akkor "kopogni fog". Túl hamar gyullad be a benzin még mielőtt a dugattyú teljesen felérne a felső holtpontra, amiatt fokozott igénybevételnek van kitéve a motor. Ez elég rövid idő alatt, akár pár száz kilométer alatt tönkreteszi a motort.


Szóval a hiperszuper magas oktánszámú benzin parasztvakítás. Semmit sem ér a legtöbb autóban. A versenysportban használnak magas oktánszámú üzemanyagot, de ott a motorokat is másképp állítják be. Ha jól tudom a bioetanolnak 116 az oktánszáma, mégse megy vele jobban az autód :)

2009. jún. 17. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Bocsi hogy okoskodok, csak korrigállak egy kicsit :) A bioetanol oktánszáma 105 :)
2009. júl. 20. 03:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
Mi Shell V-power nitro+ 95 öst tankolunk,és nem 100-ast. Nekünk már attól jobb a fogyasztás,és kisebb fordulatszámtól már érezni,hogy jobban húz,mint a Fuel seva (sima 95) ös benzinnel. Más is tapasztalt ilyent? Nekünk csak az újabb autónál van ez, régebbinek csak halkabb lett tőle a hangja. :D
2013. szept. 29. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Elnézést,rosszul írtam. FuelSave!
2013. szept. 29. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!