Rengeteg a cégautó a dízel Astrák közül...
Ez a következőket jelenti: keveset fogyaszt, strapabíró, nem kell rákölteni.
Nagyon jó választás lehet egy ilyen astra. Én kombi kivitelben venném mivel nagyon praktikus a csomagtere. Könnyen "kisárusszállítóvá" alakítható lehajtott ülésekkel.
Amúgy a közös nyomócsövek motorok meglepően nyomatékosak :)
video:
nekem 1,7-es cdti van. 2006-os komnbi.
Olcsó a fenntartása, max 6 litert fogyaszt.
Eddig különösebb gond nem volt vele, a turbo nyomás érzékelő szelep vagy mi romlott el egyszer, az volt 70 ezer, de ezt leszámítva nem volt vele gond. Most insignián gondolkozom. Az 1.7-es cdti motor amugy jo választás mert isuzu motor, szerintem azok jól eltalált motorok...
A turbonyomás szelep nekem is tönkrement. 7x voltam a szervizben mire rájöttek. Addig minden alkalommal mást cseréltek.
A turbohibán kivül kényelmes, olcsón fenntartható autó. A 6sebességes váltót én is ajánlom. Ha jól emléxem 170-nél forog 3000-t. Igazi autópálya faló
2008-as 1.3 diesel van a háznál, 90 lóerő is nagyon tud húzni, előző 1.2 benzines kis corsa C a nyomába se ér, ez stabilan viszi 150-et hatosba, corsa már 120-nál rosszul volt.
eddig egy lyukas klíma gond volt.
Persze, mert az 1.3-as dízelnek minimum kétszer, vagy inkább háromszor akkora a nyomatéka, mint egy 1.2-es benzinesnek.
Nekem 1.7-esem van, rendszeresen autópályázok vele. Nagyon szeretem. Nyomatékos, kényelmes, praktikus, szép autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!