Audi A8 4.2 V8 Quattro Tiptronic LPG- vélemény? Mennyit fogyaszt?
Ahham elolvastam a kérdést és azt sem írja sehol, hogy egy 16 éves lelakott sz@rt akar venni fél millióért(akinek nem esett le az 2 éves példából az irónia, ház az ...). Arra próbáltam utalni, hogy ha valaki egy 1.8-nál nagyobb autó fogyasztásáról kérdez, akkor mindenki csak "*urvasok", meg " 30 liter" "meg ne vegyél ilyet,ha erről érdeklődsz", mert nem neked való. Az első 6 hozzászólásból ( mivel én voltam a 7.) 1 használható volt a kérdező számára, a többi meg csak jött trollkodni, akkor ki is az idióta??
Munkatársam sem milliomos, megvette a gázos A8-at, 10 liter benzin árából eljár vele, míg egy 2 literes akármi is bekér 8-at. Ennyivel több a közlekedése, de egy rohadt nagy, fullos luxusautóban utazik ( fekete motoros/memóriás bőr, 2 zónás klíma, tv, navi, bose hifi,sok légzsák...). Nyilván nem azoknak való ( még így LPG-sen sem ) akik küzdenek egy 1.0 Swift fenntartásával, de akinek picit több jut autóra, mintha egy normál passatot/mondeot/octaviát tankolna, akkor vállalható ( arról nem beszélve, hogy ha átvált benzinre, akkor rúghatja neki, szedni fogja a lábát).
Szerintem ezt át kellene gondolni, utána már nem is annyira hülye kérdés ...
Ok, hát nem vagyunk közös nevezőn. Jómagam, ha egy 4 literes v8-as blokkal szerelt prémiumnak nevezhető német autót akarnék venni (isten ments), biztosan nem foglalkoznék a fogyasztásával.
Átfogalmazom, h érthetőbb legyen. Akkor gondolkoznék ilyen autó vásárlásán, ha lenne pénzem tankolni bőven. Mert egy ilyen autót gázosítani csak a fogyasztás miatt...szerintem gizdaság.
Ennél már csak az lenne durvább, ha felhívnám a Ferrarit, hogy mennyit fogyasztana a 458 Italia LPG szettel, mert ha úgy olcsóbban tankolhatnám, befizetnék egyre :)
Melyik a nagyobb gizdaság, ha valaki befizet részletre egy 3,5 milliós új átlag kisautóra, nagyon érdekli a fogyasztás, a fogát szívja a drága kötelező szervizek és az emelkedő törlesztők miatt, vagy az ha valaki vesz 1millió készpénzért egy régi német prémiumot, mert esetleg kiskorában az volt az álma hogy egyszer lesz neki olyan, és most van rá lehetősége, aztán rak bele LPG-t hogy spóroljon 1500forintot 100 kilométerenként?
Szerintem egyik sem gizdaság. Az új kisautós szerencsés esetben elégedett lesz az autójával, a régi (adott esetben Audis) pedig boldog lesz benne. Akik azt hiszik, hogy a régi prémiumokat csak "gizdázni" veszik, azok még nem éltek ilyen autóval együtt. -Szerintem-
"Ok, hát nem vagyunk közös nevezőn. Jómagam, ha egy 4 literes v8-as blokkal szerelt prémiumnak nevezhető német autót akarnék venni (isten ments), biztosan nem foglalkoznék a fogyasztásával.
Átfogalmazom, h érthetőbb legyen. Akkor gondolkoznék ilyen autó vásárlásán, ha lenne pénzem tankolni bőven. Mert egy ilyen autót gázosítani csak a fogyasztás miatt...szerintem gizdaság. "
Tehát, ha tételezzük fel szeretnél egy német prémium full-extrás limuzint venni, és sokallod a V8 benzin fogyasztását és nem fér bele a keretbe egy ugyanolyan dízel motorral, akkor élből elveted a lehetőségét, hogy olyan autód legyen amit szeretnél. Van aki nem. Azért nem lesz gizda, mert lát lehetőséget a gázban..
Azért egy Ferrarit ne említsünk ezzel egy lapon, kicsit más árkategóriában van.
Igazából te nem vennél ilyet, nincs ilyennel tapasztalatod, érdemben nem tudtál hozzászólni :
"Ha választ írsz, tartsd be a következőket:
Ne OFFolj! Azaz ne írj olyat a válaszba, aminek nincs köze a kérdéshez!" :)
"Audi A8 4.2 V8 Quattro Tiptronic LPG- vélemény?"
A véleményekre volt kiváncsi. Tehát nem offoltam.
"Tehát, ha tételezzük fel szeretnél egy német prémium full-extrás limuzint venni, és sokallod a V8 benzin fogyasztását"
Ha szeretnék egy német v8-as limót, nem sokkallanám a fogyasztását. Ha sokallom egy v8-as fogyasztását, nem gondolkozok a megvásárlásán. Szal ne kösd már az ebet a karóhoz légyszives.
Ha már itt tartunk, a közeljövőben szeretnék autót venni. Nem v8-at, de v6-ot. Egy picit sokallom a fogyasztását, de valamit valamiért. Elgázosítani pedig nem fogom, mert ha ennyire számítana a fogyasztás, vennék egy kisebb sornégyet, vagy egy olajkályhát. Kapisgálod már, vagy futunk még pár kört?
Nem kötöm az ebet a karóhoz, de az A8-ból 2.8as motorral 2 van eladó a hahun, 4.2vel meg 63db. Ha a kérdező A8-at szeretne, és az a 2 db nem nyeri el a tetszését(és tegyük fel az olajkályha nem játszik), akkor a te értékrended szerint ne akarjon V8at gázzal, ő akar. Nem vagyunk egyformák :) Szerinted gizdaság, szerintem nem, de egyikünk sem tudja miért ezt választotta, nem is lényeges..
Nekem sor6 van 272 lóval. Nem sokallom a fogyasztását, ekkora méneshez kell zab is, hogy vigye a kasztnit(pedig nem eszik sokkal kevesebbet, mint a 4.2). :)
Hát ezt mondom. Magam is hasonló erejű autóban gondolkodom most mint ami neked van, csak az a meglátásom, hogy ha nem tudnám gázosítás nélkül tankolni, akkor meg se venném, tekintve, hogy egy ilyen erős autóba az esetek döntő többségében sokba kerülnek a kopó alkatrészek, meg egyéb szervizek is.
Plusz nálam alapszabály, hogy akkor veszek autót, ha a vételár legalább kétszeresével rendelkezem, plusz egy jó fél-egy évre előre legalább a tervezett üzemanyag költséggel.
De most érted, felőlem a kérdező azt csinál, amit akar. Véleményekre volt kíváncsi, az enyém az, hogy v8-at meg v6-ot meg 3-4 literes motorokat ne gázosítsunk, akkor inkább érjük be vmi szerényebbel. Ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!