Fúróferkó kérdése:
Elvehetik a bónus besorolásomat?
Figyelt kérdés
Év végén (Gfb-t) biztosítót váltottam.Sok éve már B10 ben vagyok,máskor is váltottam már bitosítót volt ,hogy én szaladgáltam igazolásokért,de tavaly is most is biztosító "intézte".Most viszont az új biztosítóm küldött egy levelet ,hogy a feldolgozás során "hibaüzenetet" kaptak ezért nem áll módjukban elismerni a B10 -et ,csak ha igazolom a jogosságát.
Érdekes ,még decemberben befizettem az egész évi biztosítási díjat ,akkor nem kaptak hibaüzenetet.
Olvastam már itt a neten hogy több százezren szívhatják meg idén ugyanezt.
Más is járt hasonlóan? Írjatok,hogy oldódott meg ugyanez!
2012. febr. 21. 16:16
1/5 anonim válasza:
Kérj az előző biztosítótól egy bónusz igazolást, szerintem nem lesz gond, lehet csak valami rendszerhiba történt.
2/5 A kérdező kommentje:
Nem kekeckednek velem,mert elhagytam őket?Ott helyben kiadják az igazolást ,vagy "számítógép ,most lefagyott ,majd a központból ,Pestről igazolnak,menjek vissza "stb.?
2012. febr. 21. 16:33
3/5 anonim válasza:
Nem hivatkozhatnak ilyenre. Ez egy ködös magyarázat, ami semmiképpen sem igaz. Ha mégis hibaüzenetet kaptak, akkor ez tőled független, viszont az új biztosítód vagy a régid sara. Ilyet nem mondhatnak. Forduljanak a régi biztosítódhoz igazolásért, ennyi.
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ. Remélem simán megy majd!
2012. febr. 21. 16:47
5/5 A kérdező kommentje:
Úgy néz ki, megoldódott a probléma.
2012. febr. 22. 09:50
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!